ادامه پیشروی طوفانایسایاس در ایالت های شرقی آمریکا

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، طوفان حاره ای ایسایاس که طی روزهای گذشته خساراتی را در ایالت های فلوریدا، جورجیا و کارولینای شمالی بر جای گذاشته، علی رغم کاهش قدرتش همچنان در حال پیشروی به سمت سایر ایالت های شرقی آمریکاست.

ادامه پیشروی طوفانایسایاس در ایالت های شرقی آمریکا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خبری گردشگری به نقل از شبکه خبری ان بی سی، طوفان حاره ای موسوم به ایسایاس که پس از در نوردیدن ایالت های فلوریدا و جورجیا، دوشنبه شب به ایالت کارولینای شمالی رسیده و در این ایالت نیز خساراتی را بر جای گذاشت، با وجود کاهش قدرتش همچنان دیگر ایالت های شرقی آمریکا از جمله نیوجرسی و نیویورک را تهدید می نماید.

دوشنبه شب به وقت محلی، فیل مورفی فرماندار ایالت نیوجرسی در این ایالت حالت فوق العاده خاطرنشان کرد و از شهروندان خواست که جز در موارد ضروری اقدام به تردد در خیابان ها و جاده های ایالت نکنند.

کن گراهام مدیر مرکز ملی توفند آمریکا نیز در پیامی ویدیویی به شهروندان ایالت های شرقی آمریکا هشدار داد که طوفان ایسایاس احتمالاً منجر به بارش های شدید همراه با تندباد خواهد شد.

طوفان ایسایاس شب گذشته در نزدیکی شهر ساحلی اوشن آیل بیچ در ایالت کارولینای جنوی به زمین برخورد کرد و به گفته مقامات محلی، منجر به بروز چندین مورد آتش سوزی شد.

هنوز برآورد دقیقی از خسارات توفان ایسایاس در ایالت های فلوریدا، جورجیا و کارولینای شمالی منتشر نشده است، اما تا به امروز مرگ دست کم یک نفر بر اثر این توفان به تأیید رسمی رسیده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ادامه پیشروی طوفانایسایاس در ایالت های شرقی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه پیشروی طوفانایسایاس در ایالت های شرقی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید