اسکوئر انیکس نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 و 8 را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، بازی های محبوب فاینال فانتزی 7 و 8، پس از گذشت 20 سال، با اصالت های هنری خود بازسازی می شوند.

اسکوئر انیکس نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 و 8 را معرفی کرد

به گزارش خبرنگار ، بدون اغراق مجموعه بازی فاینال فانتزی را می توان یکی از بزرگ ترین برند های ژاپن در عرضه بازی های ویدئویی نامید، عنوانی خاص و متفاوت که به خصوص در شرق آسیا هواداران گسترده ای دارد و پس از گذشت سال ها از فراوری اولین نسخه آن، هنوز هم دوست داران فاینال فانتزی به دنبال فراوری و عرضه عنوان بعدی این مجموعه هستند. این سری بازی برای اولین بار در سال 1987 فراوری شد، پس از آن تا سال 2020 نسخه یازدهم فاینال فانتزی نیز به بازار آمد، سالی های 1999 تا 2002 که این بازی برای کنسوب پلی استیشن 1 فراوری می شد به عنوان دوران طلایی فاینال فانتزی شمرده می گردد و عناوین آن موقع این سری توانستند امتیازات بالایی از کارشناسان دریافت نمایند و فروش بسیار خوبی داشته باشند. پس از آن تا سال 2016 چهار نسخه دیگر از بازی عرضه شد و تعداد عناوین آن به 15 رسید.

اما اسکوئر انیکس این بار به جای فراوری عنوان جدید، به دنبال بازسازی یکی از بهترین عنوان های فاینال فانتزی رفته تا بتواند دوباره تجربه بازی نسخه نوستالژیک آن را به هواداران جدید این بازی بچشاند. این شرکت در رویداد E3، 2019 از نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 و 8 رونمایی کرد، البته خبر عرضه این عنوان ها از مدت ها پیش اعلام شده بود، اما ویدئو بازی و جزئیات آن نامشخص بود که اسکوئر انیکس در کنفرانس خود این موارد را به منتشر کرد.

نسخه اصلی فاینال فانتزی 7 در سال 1997 و برای پلی استیشن 1 فراوری شد، یک سال بعد نسخه مایکروسافت ویندوز آن نیز به بازار آمد، آن نسخه توانست با کسب امتیازات بالا یکی از برترین عناوین فاینال فانتزی لقب بگیرد، حال نسخه بازسازی شده آن با حفظ عناصر اصلی و نوستالژیک در قالبی نو و گرافیکی چشم نواز همان حس نسخه اصلی را به شکلی جذاب تر برای هواداران تداعی می نماید. از طرفی فاینال فانتزی 8 نیز در سال 1999 فراوری شد و حال نسخه باز سازی شده آن با تغییرات بسیار کم نسبت به بازی اصلی در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

شاخصه های پایه بازی فاینال فانتزی مانند گیم پلی پر هیجان، موسیقی متن جذاب، صدا گذاری با جزئیات بالا، اسلحه ها و قدرت های ماورائی برای مبارزه، اصلالت هنری و شخصیت های عالی، همگی در نسخه بازسازی فاینال فانتزی 7 دیده می گردد، از دیگر نکات برجسته بازی فاینال فانتزی 7 می توان به داستان گیرا و متفاوت آن اشاره نمود که به طور شاخصی از مهم ترین دلایل محبوبیت این مجموعه بازی شده است. این بازی در سال آینده و برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه های شخصی به بازار می آید.

بسته ویدئو/ تریلرهای منتشر شده از عناوین شرکت Bethesda در مراسم E3 +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اسکوئر انیکس نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 و 8 را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوئر انیکس نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 و 8 را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید