الخلیفی برای فروش نیمار 300 میلیون یورو از بارسلونا طلب کرد!

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، یک نشریه فرانسوی جزئیات جدیدی درباره دلیل به بن بست خوردن مذاکرات دو باشگاه پاری سن ژرمن و بارسلونا برای انتقال نیمار به نوکمپ منتشر نموده است.

الخلیفی برای فروش نیمار 300 میلیون یورو از بارسلونا طلب کرد!

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری و به نقل از نشریه پاریسین فرانسه، اندک امید طرفداران بارسلونا برای پس دریافت نیمار از پاری سن ژرمن هم بر باد رفت، چرا که ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه فرانسوی قیمتی نجومی روی این بازیکن برزیلی گذاشت.

بارسلونا نیمار را دو سال پیش در ازای 222 میلیون یورو که غرامت فسخ قرارداد او بود، به پاری سن ژرمن فروخت و سال جاری قصد داشت او را در قالب معاوضه بازیکن از پاریسی ها پس بگیرد که تا به این لحظه محقق نشده و با توجه به انتها بازار تا ساعت 24 امشب (دوشنبه) انتظار هم نمی رفت که انجام گردد و دلیل آن شرط سخت مشخص شده از سوی الخلیفی بوده است.

نشریه پاریسین مدعی شده الخلیفی با کاپیتان ها و مهره های ارشد تیم درباره انتقال نیمار گفت و گو داشته است. این رسانه فرانسوی همچنین اعلام نموده که مالکان قطری پاری سن ژرمن زمانی که پی به درخواست نیمار از مدیر ورزشی باشگاه لئوناردو برای موافقت با خروج او از پارک دو پرنس برده اند، احساس نموده اند که تحقیر و مورد اهانت واقع شده اند و به همین دلیل تمام کوشش خود را برای سخت کردن کار باشگاه بارسلونا جهت برگرداندن بازیکن برزیلی به نوکمپ انجام داده اند.

به همین دلیل هم ناصر الخلیفی ابتدا به بارسلونا برای خرید نیمار چراغ سبز نشان داد، اما شرطی برای طرف اسپانیایی مشخص کرد که تحقق آن غیرممکن به نظر می رسید. پاریسین با استناد به منابع نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن و به نقل از الخلیفی نوشته است: بله، نیمار می تواند برود، اما فقط در صورتی که پیشنهادی 300 میلیون یورویی دریافت کنیم.

در حقیقت الخلیفی رقمی برای فروش نیمار مشخص کرد که می دانست بارسلونا حاضر به پرداخت آن نمی گردد و به همین دلیل بازیکن برزیلی یک فصل دیگر به دوران بازیگری اش در پاریس ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "الخلیفی برای فروش نیمار 300 میلیون یورو از بارسلونا طلب کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الخلیفی برای فروش نیمار 300 میلیون یورو از بارسلونا طلب کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید