امدادرسانی به بیش از 2 هزار حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با سرانجام بارش های 48 ساعت گذشته از امدادرسانی به دو هزار و 765 تن حادثه دیده بر اثر بارش باران شدید در استان چهار محال و بختیاری اطلاع داد.

امدادرسانی به بیش از 2 هزار حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، منطقه چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، سید احمد مرتضوی فرد با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با سرانجام سامانه بارشی در استان چهارمحال و بختیاری امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیروز به ارائه خدمات و امداد رسانی به 2765 حادثه دیده شدند.

وی اضافه نمود: بارش های اخیر در سطح استان باعث بروز سیل، آب گرفتگی و طغیانی شدن رودخانه ها شد که در بسیاری از نقاط پرخطر با هدایت امدادگران منطقه را ترک کردند.

مرتضوی درخصوص وضعیت اسکان اضطراری ساکنین و مسافران نوروزی گفت: بیش از 286 نفر در پایگاه ها، مناطق امن، مدارس، مساجد و شعب، اسکان اضطراری یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان نمود: تاکنون 251 کیلو نایلون، 233 تخته پتو، 100 بطری آب معدنی، 4000 قرص نان، 636 بسته غذایی، 133 قوطی انواع کنسروجات و 311 تخته موکت بین حادثه دیدگان شهرستان های استان چهار محال و بختیاری توزیع شده است.

مرتضوی بیان نمود: در جریان بارش های اخیر و بروز سیل 2765 تن در شهرستان های 9 گانه استان حادثه دیدند.

وی اعلام نمود: در عملیات های فوق 240 امدادگر و نجاتگر در قالب 59 تیم عملیاتی با استفاده از 30دستگاه آمبولانس و خودرو امداد و نجات به کار گرفته شد.

مرتضوی در سرانجام گفت: با توجه به شروع بارش ها در هفته آینده، مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز نموده و از نزدیک شدن به اماکنی که احتمال سیل، رانش زمین، سقوط بهمن و ... دارد، اجتناب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امدادرسانی به بیش از 2 هزار حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به بیش از 2 هزار حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید