بازسازی پلاسکو در مرحله اخذ مجوز شهرداری متوقف مانده است

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، سیدکمال الدین شهریاری در مصاحبه با خبرنگاران درباره روند ساخت مجدد ساختمان پلاسکو، گفت: یکی از مهم ترین اقداماتی که در این باره به صورت سریع انجام شد، معین مکان موقتی برای ادامه فعالیت کسبه این ساختمان در جهت رعایت حقوق آنان بود.

بازسازی پلاسکو در مرحله اخذ مجوز شهرداری متوقف مانده است

وی با اشاره به اینکه ساختمان جدید پلاسکو باید بر اساس الزامات و مقتضیات زمان ساخته گردد، گفت: تاکنون هماهنگی هایی از سوی بنیاد مستضعفان برای ساخت مجدد ساختمان پلاسکو انجام گردیده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تعلل اجرا شده در ساخت مجدد این ساختمان به علت اخذ مجوزهای لازم از سوی شهرداری است، توضیح داد: ساختمان پلاسکو از یک سو به دلیل ارتفاعی که داشته دارای حقوق مکتسبه است و باید پروانه با همان ارتفاع برای آن صادر گردد و از سوی دیگر، این موضوع با طرح تفصیلی حاکم بر ارتفاع منطقه 12 مغایرت دارد.

شهریاری اضافه نمود: در واقع ارتفاع ساختمان ها در این منطقه به دلیل وجود ساختمان هایی چون مجلس و مسجد شهید مطهری که دارای ارزش میراث فرهنگی هستند، محدود گردیده و این محدودیت ارتفاع منجر به مشکلاتی در اعطای پروانه ساخت به ساختمان پلاسکو گردیده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: بر این اساس، احداث مجدد این ساختمان در مرحله اخذ پروانه متوقف مانده و باید ببینیم چه زمانی شهرداری این موضوع را مشخص تکلیف و مبادرت به صدور پروانه برای ساخت مجدد این ساختمان می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازسازی پلاسکو در مرحله اخذ مجوز شهرداری متوقف مانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی پلاسکو در مرحله اخذ مجوز شهرداری متوقف مانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید