تعویق بازیهای المپیک به سود سهراب مرادی شد، دورخیز برای کسب سهمیه

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، سهراب مرادی سال گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست تمرینات ایده آل خود را انجام دهد و به جای کوشش برای آماده سازی در سالن تمرینات، مدام در کلینیک های پزشکی مختلف در ایران و آلمان مشغول درمان بود.

تعویق بازیهای المپیک به سود سهراب مرادی شد، دورخیز برای کسب سهمیه

به هر حال مصدومیت کتف مصدوم مرادی رفته رفته با اقدامات ویژه پزشکی و درمانی رفع شد و پایان او توانست اواخر سال گذشته به رغم از دست دادن رقابتهای دنیای، در مسابقات قهرمانی غرب آسیا به میزبانی امارات روی تخته برود و با سه مدال طلا قهرمان دسته 96 کیلوگرم گردد.

البته دغدغه های سهراب مرادی برای حضور و درخشش در المپیک 2020 توکیو همچنان ادامه داشت و او باید در فرصت باقی مانده تا این رویداد عظیم، به صد درصد آمادگی می رسید. در این شرایط مصدومیت کتف او هم کاملا رفع نشده بود و همین موضوع از نظر روحی و روانی در فرایند تمرینات او تاثیر داشت.

به هر حال شیوع ویروس کرونا و سپس تعویق بازیهای المپیک توکیو باعث شد تا فرصتی 17 ماهه تا حضور سهراب مرادی در المپیک حاصل گردد و حالا این قهرمان بااخلاق و ارزنده وزنه برداری المپیک و دنیا می تواند به خوبی خودش را آماده کند.

بدین ترتیب باید امیدوار بود سهراب بتواند در فرصت به جامانده تا المپیک در شرایط ایده آل و مطلوبی دست یابد و سال آینده به عنوان یکی از شانس های کسب مدال طلای ایران در توکیو به روی تخته برود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تعویق بازیهای المپیک به سود سهراب مرادی شد، دورخیز برای کسب سهمیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق بازیهای المپیک به سود سهراب مرادی شد، دورخیز برای کسب سهمیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید