تماشای ویدئو های توئیتر بصورت تمام صفحه امکان پذیر شد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، از زمان محبوبیت تیک تاک، شبکه های اجتماعی رقیب کوشش کردند تا از ویژگی های ویدئویی آن کپی برداری نمایند. اما هیچ کدام نتوانستند به میزان تیک تاک، به محبوبیت زیادی در به اشتراک گذاری ویدئو برسند. در این میان، توئیتر در زمینه اشتراک ویدئو از سایر رقبا عقب تر است و سعی در جبران دارد.

تماشای ویدئو های توئیتر بصورت تمام صفحه امکان پذیر شد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری به نقل از rahnamato، این شبکه اجتماعی به منظور کاهش شکاف بین عملکرد های سرویس خود و رقبا گفت که کاربران در به روزرسانی تازه توئیتر، قابلیت های ویدئویی تازهی را تجربه خواهند کرد.

نسخه تازه توئیتر برای اندروید و iOS یک بخش ویدئویی تازه را در تب اکسپلور ارائه می دهد که کاربران می توانند به وسیله آن ویدئو های پیشنهادی را براساس روند ها و محتوایی که دوست دارند، مشاهده نمایند.

کاربران بعلاوه می توانند ویدئو ها را بدون توجه به اینکه در حالت عمودی یا افقی ضبط شده اند، به صورت تمام صفحه مشاهده نمایند. آن ها می توانند به سادگی و با ضربه زدن و یا کلیک کردن بر روی یک ویدئو در برنامه، آن را به حالت تمام صفحه تغییر دهند. ویژگی تازه تقریبا مشابه تیک تاک است.

هنگامی که ویدئویی را باز می کنید، به صورت عمودی در حالت تمام صفحه پخش می گردد و با کشیدن انگشت به سمت بالا بر روی صفحه می توانید به ویدئوی بعدی بروید. انتخاب فلش عقب نیز شما را به ویدئوی اصلی برمی گرداند. از زمان ارائه محتوای ویدئویی برای کاربران شبکه های اجتماعی، جای این قابلیت در بسیاری از اپلیکیشن ها خالی بود.

قابلیت نمایشگر رسانه ای تازه توئیتر در روز های آینده برای همه افرادی که از این شبکه اجتماعی به زبان انگلیسی استفاده می نمایند، ارائه خواهد شد.

منبع: فرارو

به "تماشای ویدئو های توئیتر بصورت تمام صفحه امکان پذیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای ویدئو های توئیتر بصورت تمام صفحه امکان پذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید