جدیدترین رندرهای رسمی گلکسی زد فلیپ 4 را ببینید

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، شرکت سامسونگ در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) با برگزاری یک رویداد از دو گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 رونمایی خواهد نمود. طی هفته های گذشته اطلاعات زیادی در خصوص این دو گوشی فاش شده و حالا به لطف انتشار رندرهای رسمی تازه از گلکسی زد فلیپ 4، با قاطعیت بیشتری می توانیم به ویژگی های ظاهری آن بپردازیم.

جدیدترین رندرهای رسمی گلکسی زد فلیپ 4 را ببینید

همانطور که می توانید ببینید، این گوشی در 4 رنگ راهی بازار می گردد. اگرچه به طور کلی طراحی آن نسبت به نسل قبلی با تغییر خاصی روبرو نشده است، اما در هر صورت می توانیم بعضی تغییرات کوچک را مشاهده کنیم. به عنوان مثال نوار سیاه پنل پشتی گلکسی زد فلیپ 3 لبه های بدنه را به طور کامل پوشش نمی داد اما حالا در نسل نو، این نوار سیاه تقریبا به طور کامل از یک لبه به لبه مقابل کشیده شده است.

از نظر ویژگی های سخت افزاری، این گوشی قرار است با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 راهی بازار گردد و در بخش داخلی با نمایشگر 6.7 اینچی 120 هرتز با رزولوشن FHD+ روبرو خواهیم شد. در بخش بیرونی هم گلکسی زد فلیپ 4 از نمایشگر 2.1 اینچی بهره می برد. دو دوربین قرار گرفته در پنل پشتی مبتنی بر سنسورهای 12 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی از سنسور 10 مگاپیکسلی استفاده می نماید. در کنار چیپست هم حداکثر 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می نمایند.

هنوز در رابطه با ظرفیت باتری این گوشی با قاطعیت نمی توانیم صحبت کنیم ولی ظاهرا با باتری 3400 یا 3700 میلی آمپر ساعت روبرو می شویم که از شارژ سیمی 25 واتی و شارژ بی سیم 10 واتی پشتیبانی می نماید. گفته می گردد این گوشی اندکی از نسل قبلی گران تر است و مدل پایه آن با قیمت 1079 یورو به دست کاربران می رسد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "جدیدترین رندرهای رسمی گلکسی زد فلیپ 4 را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین رندرهای رسمی گلکسی زد فلیپ 4 را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید