جزایر قناری را بیشتر بشناسید

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، بیشتر مردم جزایر قناری را محلی عالی و امن برای گذران یک تعطیلات زمستانی دل چسب در سواحل گرم و آفتابی می دانند. درست است که چنین تعبیری در مورد این جزایر نیمه حاره ای بسیار درست است اما نکته بسیار مهم این است که قابلیت های این جزیره تنها به این موارد ختم نمی شود. جزایر قناری در سواحل جنوبی مراکش واقع شده اند و در فهرست بهترین مکان های تفریحی دنیا برای یک تعطیلات کامل و بی نظیر قرار دارند.

جزایر قناری را بیشتر بشناسید

شاید تصور کنید که جزایر قناری تنها مکانی برای سرگرمی و هیجان است اما باید بگوییم که این طور نیست. وجود منطقه ها جنگلی باستانی، بیابان های شگفت آور و سواحل کم نظیر برای انجام ورزش های آبی هر سلیقه ای را پاسخگو است. سفر به این جزایر سفر به عمق تاریخ طبیعت است.

سرگرمیات و جاذبه های این جزایر عبارت از قدم زدن در تونل های زیرزمینی آتش فشانی، آسمان شفاف و کریستالی برای دید زدن ستاره ها، قله های مخروطی، جنگل های سرسبز و بسیار قدیمی، رستوران های زیرزمینی و هیجان انگیز ، زمین های پهناور گلف و سواحل بکر و کم جمعیت هستند. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

هرکدام از جزایر این منطقه دارای ویژگی های منحصر به خود هستند و البته شما پیش از سفر باید ببینید که جزیره مناسب برایتان کدام است تا برای سفر به آن اقدام کنید. در ادامه با مجله وبلاگ خبری گردشگری همراه باشید.

جزایر قناری

تِنِریف؛ جزایر قناری

این جزیره که بهترین گزینه برای سفرهای خانوادگی به تعداد میرود تقریباً برای تمامی توریستان جاذبه هایی را در خود نهان داشته است. پس اگر تصمیم به سفر به این ناحیه را گرفتید معطل نکنید و در اولین تعطیلات خودسری به آن بزنید. در این جزیره می توان انواع استراحتگاه های خانوادگی و درجه یک دنیا را پیدا کرد که از آن ماندن در آن پشیمان نخواهید شد. همچنین پارک آبی بزرگ این جزیره که سیام نام دارد محلی برای تخلیه هیجان و سرگرمی است. در این جزیره یک پارک ملی واقع شده که انواع و اقسام حیوانات ناحیه گرمسیری و نیمه گرمسیری در آن زندگی می کنند. همچنین شبکه های طولانی از مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری در چشم انداز ها زیبا و بکر منطقه شما را به سفری در عمق تِنِریف خواهد برد. از میان تمامی جزایر قناری، تِنِریف بیشترین تنوع آب وهوایی و سرگرمی را در منطقه دارد و به احتمال بسیار قوی اولین گزینه برای گذران تعطیلات خواهد بود.

لاگومِرا

این جزیره به بهشت جزایر قناری معروف است و عمدتاً از طریق زوج ها و برای گذران ماه عسل در میان جنگل های انبوه و طبیعت بی نظیر انتخاب می شود. دمای این جزیره بسیار مطبوع است.این دما برای شنا و قایق سواری در اقیانوس بی نظیر است. یکی از امکاناتی که در این جزیره به توریستان ارائه می شود امکان حرکت میان قسمت های مختلف جزیره با قایق است.

چشم انداز ها طبیعی این جزیره از مهم ترین دلایل انتخاب آن از طریق توریستان است. درختان عجیب که مانند یادبودهایی از دوران ماقبل تاریخ هنوز سرپا هستند از جاذبه های مهم لاگومِرا به حساب می آیند.

الی هیرو

اگر می خواهید به طبیعت بکر و زیبا فارغ از شلوغی های معمول دست پیدا کنید بهتر است سری به این جزیره بزنید. بدون اغراق الی هیرو مناسب ترین گزینه ممکن برای گذران تعطیلات در آرامش و سکوت و زیر نور طلایی خورشید تابان خواهد بود.

یکی از دلایلی که این جزیره بسیار کوچک را مورد علاقه توریست ها کرده است، توسعه و پیشرفت بسیار کم و زندگی بدوی مردم در آن است. الی هیرو همچنین کوچک ترین جزیره این مجموعه است که به سایر جزایر مهم تر نزدیک تر است و دسترسی ساده-تری دارد. اگر در پی استراحتگاه های درجه یک و شیک هستید بهتر است سایر جزایر را انتخاب کنید اما اگر سادگی و نزدیکی به طبیعت برای شما اولویت دارد الی هیرو بهترین گزینه خواهد بود.

لانزاروته

اگر به ورزش های هوازی و تمرکزی علاقه مند هستید، لانزاروته یکی از مناسب ترین گزینه های شما خواهد بود. این جزیره برای افرادی که به یوگا، مدیتیشن و… زیر نور طلایی خورشید و در کنار ساحل بیکران اقیانوس علاقه مندند مکانی بی نظیر خواهد بود.

استراحتگاه های جالب این منطقه فرصتی بسیار عالی برای استراحت و درمان در چشمه های آب معدنی و مراکز اسپا در این منطقه به شما می دهند.

پارک ملی تیمانفایا در این جزیره فرصتی کم نظیر برای مشاهده طبیعت بکر و گونه های گیاهی و جانوری مختلف به توریستان می دهد.

مجموعه هفت جزیره در این منطقه به جزایر قناری معروف هستند که هرکدام امکانات و زیبایی های منحصر به خود را دارند. با سفر به این منطقه می توانید شگفتی های طبیعت دریا، ساحل، جنگل، اقیانوس، بیابان و کوهستان را در کنار همدیگر درک کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "جزایر قناری را بیشتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزایر قناری را بیشتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید