ربیع خواه کجاست؟ شش بازی بیرون از لیست پرسپولیس

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، ظاهرا ربیع خواه دوباره مشکل پیدا نموده که این روزها باز هم انفرادی تمرین می نماید اما عجیب است که کادر پزشکی پرسپولیس هیچ توضیحی درباره آخرین وضعیت این بازیکن ارائه نمی دهد.

ربیع خواه کجاست؟ شش بازی بیرون از لیست پرسپولیس

خیلی وقت پیش بود که محسن ربیع خواه به تمرینات برگشت و گفتند مصدومیت را پشت سر گذاشته اما عجیب اینکه او برای بازی مقابل نفت مسجدسلیمان هم در لیست پرسپولیس قرار نگرفت. هافبک دفاعی بی سر و صدای پرسپولیس که در دو فصل گذشته جزو بازیکنان اصلی این تیم بوده و برانکو همواره بخاطر بازی دادن به او انتقاد می شنید، حالا باید بازی با نفت مسجدسلیمان را هم مثل خیلی از بازی های این فصلاز پای تلویزیون تماشا کند.

ربیع خواه که بعد از یک مصدومیت طولانی از مهرماه آماده بازی شده و در دیدارهای حساس لیگ قهرمانان در مراحل نهایی هم به میدان رفته بود، در یکی از بازی های تدارکاتی اردوی قطر در تعطیلات نیم فصل دوباره مصدوم شد. بعد از این مصدومیت، از سوی کادر پزشکی پرسپولیس مدت دوری این بازیکن کوتاه اعلام شد و حتی به نظر می رسید از بازی اول در لیگ برتر ربیع خواه آماده حضور در میدان باشد.

با این حال طی پنج بازی گذشته پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی نام این بازیکن در لیست تیم قرار نگرفته و حالا برای هفتیمن بازی متوالی باز هم خبری از شماره 18 نیست. جالب اینکه از دو سه هفته قبل برانکو مدام در مصاحبه هایش این جمله را تکرار نموده که در خصوص ربیع خواه ریسک نمی کنیم. تعیین نیست مصدومیت محسن ربیع خواه بطور دقیق چه داستانی دارد و او چه زمانی آماده بازی می گردد که برای به میدان فرستادنش نیازی به ریسک نباشد.

جالب اینکه او بعد از مدتی تمرین انفرادی در سالن، از آدینه گذشته با تیم تمرین کرد اما ظاهرا دوباره مشکل پیدا نموده که این روزها باز هم انفرادی تمرین می نماید اما عجیب است که کادر پزشکی پرسپولیس هیچ توضیحی درباره آخرین وضعیت این بازیکن ارائه نمی دهد.

11 - 270

منبع: ایران ورزشی

به "ربیع خواه کجاست؟ شش بازی بیرون از لیست پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیع خواه کجاست؟ شش بازی بیرون از لیست پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید