رونالدو چرا و چه زمانی تصمیم به ترک مادرید گرفت؟

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، مهاجم پرتغالی از سال 2017 به خاطر قرارداد و مسائل مالیاتی تصمیم گرفته بود رئال مادرید را ترک کند.

رونالدو چرا و چه زمانی تصمیم به ترک مادرید گرفت؟

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری و به نقل از آس، کریستیانو رونالدو تابستان امسال رئال مادرید را ترک کرد اما به نوشته ال موندو او زمان کافی داشت تا چنین تصمیمی بگیرد. این ماجرا از یازدهم می 2017 آغاز شد. در آن روز مهاجم پرتغالی با نمایندگانش در خانه خورخه مندس دیدار کرد تا مسائل مالیاتی اش حل شود. او با عصبانیت گفت: نمی خواهم ریسک کنم!

در این جلسه کارلوس اوسوریو، وکیلش حضور داشت و به او گفت که باید در جریان این مسائل قرار بگیرد و همه چیز خوب پیش می رود. رونالدو در پاسخ به اوسوریو گفت: در این باره چیزی نخواندم. تنها کاری که در زندگی ام انجام دادم فوتبال بازی کردن بوده است. با این حال من مسخره دیگران نیستم و به کسی اعتماد ندارم. به همین خاطر با یک مشاور قرارداد بستم و همیشه بیشتر از 30 درصدی که درخواست کرده است را می پردازم چون نمی خواهم به مشکل بخورم.

رونالدو در مادرید احساس راحتی نمی کرد. او احساس تنهایی می کرد و 25 هزار یورو در ماه به راننده خود می پرداخت چون به هیچ کس اعتماد نداشت. او بیشتر زمان آزاد خود را به تمرین کردن می پرداخت. از طرفی باشگاه نگران ستاره خود بود چون او بیش از حد وقت خود را به تمرین اختصاص می داد.

ماه ها گذشت و مسائل رونالدو با مالیات حل نشد. از طرفی لیونل مسی با بارسلونا قراردادش را تمدید کرد و نیمار با یک انتقال گران قیمت به پاری سن ژرمن پیوست. باشگاه مادرید به مهاجم شماره هفت خود وعده داد پس از فینال 2017 کاردیف یک پیشنهاد جدید برای تمدید قراردادش می دهد. رقم پیشنهادی در سپتامبر از 21 میلیون به 25 میلیون یورو بود و تنها با چند بند می توانست از رقم مورد نظر رونالدو یعنی 30 میلیون یورو بالاتر برود. رونالدو منتظر بود تا مادرید قرارداد جدیدش را تمدید کند و سپس مسائل مالیاتی اش را حل نماید. او می دانست که بارسلونا این کار را برای مسی انجام داده است. در مقابل مادرید می خواست مسائل مالیاتی رونالدو باقی بماند و مهاجم پرتغالی آن را یک خیانت دانست. به همین خاطر در سپتامبر 2017 تصمیم گرفت این تیم را ترک کند.

در این شرایط فلورنتینو پرس به مندس گفت: اگر 100 میلیون یورو بیاوری برای تو خواهد بود.

نخستین پیشنهاد از میلان بود که قرارداد پنج ساله به ارزش 150 میلیون یورو ارائه داد. با این حال رونالدو آن را نپسندید. او به همراه مادرید فصل 18-2017 را در حالی آغاز کرد که می دانست آخرین سال حضورش در این تیم است. همچنین ستاره پرتغالی از این که او را پایین تر از آلفردو دی استفانو می دانستند ناراحت می شد. او گفت: همیشه مرا پشت سر دی استفانو قرار می دهند. من دیگر نمی دانم چه کاری باید انجام دهم.

مندس در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا از فرصت به دست آمده بهره برد و با یوونتوس مذاکراتش را آغاز کرد. باشگاه پاری سن ژرمن نیز از علاقه مندی اش به این بازیکن خبر داد. با این حال تیم فرانسوی از مندس خواست تا 31 آگوست منتظر بمانند که آیا مادرید خواهان کیلیان ام باپه یا نیمار می شود یا نه. با این حال رونالدو نمی خواست بیش از این منتظر بماند، پیشنهاد یوونتوس را پذیرفت و در نهایت به این تیم پیوست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رونالدو چرا و چه زمانی تصمیم به ترک مادرید گرفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو چرا و چه زمانی تصمیم به ترک مادرید گرفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید