رونمایی از گوشی نوکیا جی 21 با ویژگی های تازه

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، شرکت نوکیا از گوشی نو نوکیا G21 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به تراشه Unisoc T606 و رم 4 گیگابایتی مجهز است.

رونمایی از گوشی نوکیا جی 21 با ویژگی های تازه

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، شرکت نوکیا به وسیله وبسایت HMD Global که اخبار این شرکت را منتشر می کند، به طور رسمی تازهترین گوشی هوشمند خود با نام Nokia G21 را معرفی کرد. همانطور که از نام این دستگاه معین است، این گوشی جانشین Nokia G20 می باشد که سال 2021 عرضه شد. به نظر می رسد شرکت نوکیا برای بهبود عملکرد این گوشی هوشمند تازه، بر روی سه جنبه کلیدی، یعنی صفحه نمایش، دوربین و باتری تمرکز نموده است.

گزارش شده که این گوشی قرار است در دو رنگ Nordic Blue و غروب (Dusk) ارائه گردد. بعلاوه می دانیم که این گوشی هوشمند به زودی با قیمت 170 یورو در بازار اروپا در دسترس خواهد بود.

گوشی نوکیا G21 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ LCD است که از نرخ تازه سازی 90 هرتز پشتیبانی می کند. این نمایشگر بعلاوه از قابلیت نرخ تازه سازی تطبیقی پشتیبانی می کند. به این ترتیب نرخ تازه سازی این نمایشگر در حالت صرفه جویی انرژی به 60 هرتز کاهش می یابد.

این گوشی مقرون به صرفه قیمت از چیپست Unisoc T606 استفاده می کند که با استفاده از فرآیند 12 نانومتری ساخته شده است. این پردازنده دارای دو هسته Cortex-A75 و شش هسته Cortex-A55 به همراه پردازنده گرافیکی Mali G75-MP1 است.

از طرفی پردازنده این گوشی با 4 گیگابایت رم جفت شده است. پیکربندی فضای ذخیره سازی این گوشی در دو نسخه متفاوت ارائه می گردد که شامل دو گزینه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی برای حافظه داخلی است. این دستگاه بعلاوه دارای یک اسلات کارت microSD است که به کاربران امکان می دهد ظرفیت ذخیره سازی دستگاه را افزایش دهند.

در خصوص دوربین های این گوشی هم گفته شده که یک تنظیم دوربین سه گانه در پنل پشتی دستگاه وجود دارد. این سیستم شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی می گردد. این دوربین ها از ویژگی هایی مانند Super Resolution و Night Mode پشتیبانی می نمایند.

این دستگاه از سیستم عامل اندروید 11 که از پیش نصب شده است، استفاده می کند، اما شرکت نوکیا اعلام نموده که امکان ارتقا به اندروید 12 را نیز فراهم نموده است. این تنها وعده شرکت نوکیا نیست و آن ها اعلام نموده اند که امکان دو به روزرسانی بزرگ اندروید فراهم شده است. به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که این دستگاه در آینده به روزرسانی اندروید 13 را نیز دریافت خواهد نمود.

انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری 5050 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند، تامین می کند. شرکت نوکیا درباره این باتری قول داده است که کاربران تنها با یک بار شارژ کامل، می توانند تا سه روز از آن استفاده نمایند. چنان که گفته شد این باتری از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند، با این حال، شرکت نوکیا فقط یک شارژر 10 واتی را در جعبه خرده فروشی ارائه می کند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "رونمایی از گوشی نوکیا جی 21 با ویژگی های تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گوشی نوکیا جی 21 با ویژگی های تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید