مدل جدید مک بوک ایر مجهز به نمایشگر رتینا رسما معرفی گردید

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، دقایقی قبل، مدل جدید لپ تاپ مک بوک ایر معرفی گردید. مشخصات این لپ تاپ تا حد زیادی مشابه گزارش هایی است که پیش از این در مورد آن منتشر شده بود. مدل جدید مک بوک ایر مجهز به نمایشگر رتینا است و در مقایسه با مک بوک استاندارد، 50 درصد حاشیه کمتری دارد. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توانیم به 13.3 اینچی بودن نمایشگر آن، بهره گیری از دو پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کنیم. وزن آن هم 1 کیلو و 247 گرم است که سبک تر از مدل قبلی مک بوک ایر محسوب می گردد.

مدل جدید مک بوک ایر مجهز به نمایشگر رتینا رسما معرفی گردید

همچنین برای افزایش امنیت، مجهز به تاچ آی دی و چیپ T2 است که این تراشه در مدل سال گذشته مک بوک پرو و آی مک پرو هم قرار داشت. البته این لپ تاپ واجد تاچ بار نیست که احتمالا خبر خوبی برای کاربرانی به حساب می آید که از این مشخصه دل خوشی نداشتند. در کل باید بگوییم که این لپ تاپ یک مک بوک پرو مدرن است که در بدنه یک مک بوک ایر قرار گرفته است. همچنین کیبورد آن نسل سوم مکانیزم پروانه ای است و این یعنی کاربران آن احتمالا با مسائل نسل قبلی این کیبوردها دست به گریبان نخواهند شد.

مدل جدید مک بوک ایر از نسل هشتم پردازنده اینتل بهره می برد که در کنار آن تا 16 گیگابایت حافظه رم و تا 1.5 ترابایت حافظه داخلی SSD واقع شده است. همچنین با بهره گیری از یکی از پورت های USB-C / تاندربولت می توانید این لپ تاپ را به یک نمایشگر 5K جداگانه یا کارت گرافیک اکسترنال وصل کنید. مدل پایه این لپ تاپ که مجهز 8 گیگابایت حافظه رم، پردازنده i5 اینتل 1.6 گیگاهرتزی و 128 گیگابایت حافظه داخلی SSD است، با قیمت 1199 دلار به فروش می رسد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "مدل جدید مک بوک ایر مجهز به نمایشگر رتینا رسما معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل جدید مک بوک ایر مجهز به نمایشگر رتینا رسما معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید