موزه هنر فیلادلفیا

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، موزه هنر فیلادلفیا سومین موزه بزرگ کشور و از جاذبه هایی که بازدید از آن را نباید از دست داد.

موزه هنر فیلادلفیا

مانند معبد آتنای یونانی در فیلادلفیا، موزه هنر فیلادلفیا با شکوه هرچه تمام تر بر بلندای نقطه انتهایی بزرگراه بنجامین فرنکلین قرار گرفته است. وجود مجموعه هنری بزرگ در این موزه، آن را به سومین موزه هنری کشور تبدیل نموده است که قطعا باید برای بازدید از این چرخه فرهنگی شهر، زمان بگذارید.

در میان موجودی های باارزش این موزه که به دوره رنسانس، معاصر، سبک امپرسیونیسم و هنر مدرن برمی گردد، بعضی از آثار برجسته آن شامل محراب روجر وان دن ویدن بزرگ، جمعیت حمام کنندگان سزان Cezanne، اتاق اختصاصی برای نقاشی های تامس ایکینز، اثر چند وجهی عروس رسوای برهنه که هنرجویان مارسل دو شامپ آماده کردند (در صفحه ای شیشه ای) به چشم می خورد. در طبقه بالا، فضا و زمان فرهنگی دیگر جریان دارد که در بیش از هشتاد اتاق نشیمن آماده شده اند از صومعه متعلق به قرون وسطی تا معبدی هندی. در چند سال اخیر، این موزه باعث شگفتی بازدیدکنندگان شده است آنها شاهد مجموعه ای از سزان، دگا تا عصر برنکوسی و بارنت نیومن هستند.

از آدوبون به وارهول: هنر اشیای بی جان

زمان نمایشگاه: 27 اکتبر 2015 تا 10 ژانویه 2016

این نمایشگاه تاریخچه هنر اشیای بی جان را در زمانی سریع به نمایش می گذارد.

بیش از 130 اثر رنگ روغن، آبرنگ و مواد دیگر در این نمایشگاه ودر مدت سه ماه به نمایش گذاشته می گردد که همگی بهترین نمونه های هنر اشیای بی جان می باشند که نقاشانی چون خانواده پیل و ویلیام میشل هارنت تا هنرمندان مدرنی چون چارلز شیلر، جورجیا اوکیف و روی لیختنشتین از جمله هنرمندان این نمایشگاه هستند.

از جمله وقایع بخش هنر پس از ساعت پنج عصر در موزه هنر، نمایش اجرای زنده جاز یا کنسرت های بین المللی است. این برنامه ها هر آدینه در تالار گریت استیر Great Stair برگزار می شوند. بخش اصلی این برنامه ها اجرای جاز است ولی اجراهای کوتاه از بلوز و بین الملل هم در ساعت هفده شروع می گردد.

مجوز

شما با بلیط خود می توانید دو روز اجازه ورود داشته باشید که در کنار موزه هنر می توانید به ساختمان روت و ریموند جی پرلمان (مجتمع موزه ها و کتابخانه موزه) و موزه بازسازی شده رودین و خانه تاریخی مونت پلیزنت (متعلق به جان مک پرسون و همسرش مارگارت) نیز سر بزنید.

هر هزینه ای که مایلید پرداخت کنید

در نخستین یکشنبه هرماه و هرچهارشنبه، پس از ساعت 17 می توانید قیمت دلخواه خود را برای تهیه بلیط پیشنهاد کنید. استاد فرانک گیری Frank Gehry طراح موزه هنر فیلادلفیا بوده است. این موزه دستخوش تغییرات جاه طلبانه زیادی بوده است، دوباره باز سازی شده است و با دستیاری این طراح معروف توسعه پیدا نموده است.

این طرح چندنمایی و چند ساله تقریبا تمام بخش های این موزه را با تمرکز اصلی بر گسترش فضای داخلی و مطلوب کردن برای بازدیدکننده، دربرگرفته است.

تاریخچه

این بنا در سال 1876 و در نخستین سالگرد صد سالگی فیلادلفیا با عنوان موزه هنرهای تزئینی ساخته شد. مدتی بعد، این موزه بخش های خود را تا تالار یادبود پارک فیرمانت توسعه داد. ساختمان نوساز در شکل سه معبد متصل به هم، در سال 1928 گشایش یافت. جولیان ایبل Julian Abele مدیرطراحان و نخستین فارغ التحصیل دانشگاه معماری آفرقایی- آمریکایی با الهام از معبدهای یونانی این ساختمان را ساخت.

منبع: هاتوایر

به "موزه هنر فیلادلفیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه هنر فیلادلفیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید