موفقیت فیلملانکازکردستان درشانزدهمین جشنواره بین المللی اسپانیا

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، رئیس حوزه هنری استان کردستان در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به ادامه موفقیت های هنرمندان این استان در جشنواره های فرهنگی و هنری داخلی و بین المللی، گفت: این جشنواره از سال 1999 به منظور حمایت از هنرمندان و به صورت سالیانه در شهر بورگس اسپانیا برگزار می شود .

موفقیت فیلملانکازکردستان درشانزدهمین جشنواره بین المللی اسپانیا

امین مرادی اظهارداشت: اختتامیه شانزدهمین دوره این جشنواره 16 ژانویه 2016 برگزار گشت که جایزه بهترین فیلم کوتاه همراه با تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فیلم لانک (گهواره) به کارگردانی زانیار لطفی از کردستان اختصاص پیدا کرد.

وی اعلام نمود: در ساخت این فیلم که به تهیه کنندگی حوزه هنری کردستان و زانیار لطفی در تابستان 1394 تولید شده، رومینا لطفی، شریف وفایی، سهیل کرمی و ژیوار لطفی به عنوان بازیگر، زانیار لطفی: کارگردان، تصویربردار و تدوینگر، بهزاد کارگری و زانیار لطفی: فیلمنامه نویسان، عرفان مهدوی: صدابردار، شاخه وان عثمانی: طراح صحنه، سامان حسین پور: دستیار تصویربردار، امین حبیبی: دستیار کارگردان، ساحل محمدی: عکاس، کامیار لطفی: مدیر تولید و کامبیز قبادی: مدیر تدارکات مشارکت داشته اند.

زانیار لطفی دانشجوی کارشناسی ارشد سینما و مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان است، که تاکنون 4 فیلم کوتاه داستانی و مستند را کارگردانی کرده و همچنین تصویربرداری و تدوینگری بیش از 30 فیلم کوتاه و بلند داستانی و مستند را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

فیلم کوتاه ماهی به جشنواره اقیانوس در آمریکا راه یافت

رئیس حوزه هنری استان کردستان مطرح نمود: فیلم کوتاه ماهی به کارگردانی سامان حسین پور و تهیه کنندگی حوزه هنری کردستان به سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم اقیانوس سان فرانسیسکو راه یافت.

امین مرادی گفت: در ادامه موفقیت های بین المللی تولیدات سینمایی حوزه هنری استان کردستان فیلم ماهی آخرین ساخته سامان حسین پور به جشنواره اقیانوس سان فرانسیسکو که با موضوع محیط زیست، اکوسیستم های دریایی، حفاظت از اقیانوس و... برگزار می شودراه یافت.

وی اضافه نمود: فیلم ماهی در این رویداد با فیلم هایی از: مکزیک، آمریکا، پرو، استرالیا، فرانسه، مالزی، کانادا، نیوزیلند، ایتالیا، ایرلند و آلمان به رقابت خواهد پرداخت.

سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم اقیانوس سان فرانسیسکو 10 تا 13 مارس برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "موفقیت فیلملانکازکردستان درشانزدهمین جشنواره بین المللی اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت فیلملانکازکردستان درشانزدهمین جشنواره بین المللی اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید