نشست خبری رسول خطیبی حاشیه ساز شد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، رسول خطیبی شامگاه چهارشنبه در حالی پس ازتساوی یک بریک تیمش آلومینیوم اراک برابر میزبانش نساجی مازندران در نشست خبری در میان خبرنگاران مازندرانی حاضر شد، که تنها دقایقی کوتاه از آغاز صحبت هایش، به وسیله یکی از عواملی ناشناس که وارد کنفرانس خبری شده بود، باعث ایجاد جنجال و بر هم خوردن نظم طبیعی نشست شد.

نشست خبری رسول خطیبی حاشیه ساز شد

رسول خطیبی که به همراه مدیر رسانه ای باشگاه آلومینیوم اراک درنشست خبری پس ازبازی با تیم نساجی مازندران در استادیوم شهدای ساری حاضر شده بود، درصحبت های کوتاه خود گفت، روز گذشته ودر نشست خبری پیش از بازی هم گفته بودم، بازی سختی برابر نساجی خواهیم داشت.

رسول خطیبی اضافه نمود: همه کسانی که بازی را از تلویزیون دیدن کردند، رجحان نسبی که تیم ما در این مسابقه داشته را مشاهده کردند.

در ادامه صحبت های خطیبی، دراین نشست خبری، یکی از افرادی که وارد نشست شده بود وبا صدای بلند خطاب به سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت او درکل مسابقه به بازیکنان تیم نساجی فحاشی می کرد و نظم جلسه را برهم زد و در پی این اتفاق سرمربی و مدیر رسانه ای باشگاه آلومینیوم اراک نشست خبری را ترک کردند.

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، ملاقات تیم های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشورعصر چهارشنبه در استادیوم شهدای ساری برگزار گردید و در نهایت دو تیم به تساوی یک بریک رضایت دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نشست خبری رسول خطیبی حاشیه ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست خبری رسول خطیبی حاشیه ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید