هتل بیتانگ بالی ریزورت Bintang Bali Resort در شهر بالی، اقامتگاهی تاپ در دل طبیعت

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، هتل بینتانگ ریزورت یکی از لوکس ترین هتل های 4 ستاره بالی است که تنها با 1 دقیقه پیاده روی به ساحل خواهید رسید. هتل بینتانگ ریزورت دسترسی عالی دارد و در 5 کیلومتری مرکز خرید کوتا واقع شده است.

هتل بیتانگ بالی ریزورت Bintang Bali Resort در شهر بالی، اقامتگاهی تاپ در دل طبیعت

این هتل امکاناتی نظیر ساحل اختصاصی، استخر روباز، اینترنت رایگان، سالن و خدمات اسپا، باشگاه بدنسازی و پارکینگ رایگان در اختیار مهمانان عزیز خود قرار می دهد تا اقامتی هر چه راحتتر برای شما رقم بزند.

اتاق های راحت و دنج هتل بینتانگ ریزورت مجهز به تلویزیون، بالکن اختصاصی با چشم اندازی رو به باغ، حمام و لوازم آرایشی هستند. هتل بینتانگ ریزورت در فاصله 10 دقیقه کیلومتری فرودگاه بین المللی انگوراه رای قرار گرفته است.

رستوران La Brasserie غذاهای اروپایی را به سبک بوفه ارائه می دهد. دیگر گزینه های غذاخوری شامل نوشیدنی های تازه در Grand Lobby Bar و Sedap Malam Lounge سرو می گردد.

مرکز خرید دیسکاوری تنها 0.5 کیلومتر از این هتل فاصله دارد که یکی از امتیازات هتل بینتانگ محسوب می گردد. شما همچنین می توانید بعد از گشت و گذاری طولانی در شهر بالی از خدمات اسپا استفاده نموده و خستگی خود را از تن بیرون کنید.

مهمانان می توانند از ماساژ در آبگرم یا مرکز تناسب اندام لذت ببرند. این هتل همچنین دارای یک زمین تنیس، وان آبگرم و خدمات اجاره دوچرخه است.

این هتل که در میان بهترین و لوکس ترین هتل های بالی قرار گرفته است، از امتیاز خوبی بین مهمانان برخوردار است و بی شک اقامتی به یاد ماندنی برای شما رقم می زند.

امکانات هتل بینتانگ بالی ریزورت

وای فای رایگان

استخر روباز

استخر سرپوشیده

سرویس فرودگاهی

پارکینگ رایگان

مرکز آبدرمانی

ساحل اختصاصی

میز نوشیدنی

منبع: گردشبان

به "هتل بیتانگ بالی ریزورت Bintang Bali Resort در شهر بالی، اقامتگاهی تاپ در دل طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بیتانگ بالی ریزورت Bintang Bali Resort در شهر بالی، اقامتگاهی تاپ در دل طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید