پرتوآذر: 80درصد هزینه اردوی اروپا را از جیبم دادم، تمام زندگی ام را برای المپیک گذاشته ام

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، بانو رکابزن کوهستان ایران گفت: تجربه ای که از اردوی اروپا و رقابت در کنار بهترین های دنیا به دست آوردم، به من برای رسیدن به سهمیه المپیک در قهرمانی آسیا یاری می نماید و خوشحالم این اردو را رفتم اما مشکلاتی هم در این اردو داشتم.

پرتوآذر: 80درصد هزینه اردوی اروپا را از جیبم دادم، تمام زندگی ام را برای المپیک گذاشته ام

فرانک پرتوآذر در تبادل نظر با وبلاگ خبری گردشگری درباره ی اینکه اردوی اروپا و حضور در کاپ های دنیای چقدر توانست به او در جهت کسب سهمیه المپیک یاری کند، اعلام کرد: اگر بخواهم به این اردو نمره بدهم، با توجه به شرایطی که وجود داشت نمره هشت را می دهم چون اتفاق هایی افتاد که باعث شد برنامه هایم تغییر کند. در خصوص بحث هزینه ها مشکل داشتم و با آن دست و پنجه نرم می کردم که البته در این اردو هم حل نشد و باعث شد برنامه هایم جا به جا گردد با این حال باز هم با یاری مربی ام توانستیم برنامه ها را خیلی خوب بچینیم.

او ادامه داد: تجربه ای که در این اردو و رکاب زدن در کنار بهترین های دنیا به دست آوردم به من برای رسیدن به هدف بزرگترم که کسب سهمیه المپیک در قهرمانی آسیا است، یاری می نماید و این چیزی است که برایش خیلی تلا ش نموده ام. تمام تمرکزم بر این بود بهترین استفاده را از این اردو ببرم تا بتوانم در قهرمانی آسیا نتیجه بگیرم.

بانوی رکابزن ایران در پاسخ به این پرسش که فکر می نماید چقدر به دریافت سهمیه المپیک در قهرمانی آسیا نزدیک شده باشد، توضیح داد: با توجه به شرایطی که من در ایران دارم و مسابقات داخلی برای من خیلی چالشی نیست، شرکت در مسابقات اروپایی خیلی یاری کرد تا در قهرمانی آسیا آماده تر باشم و به هدفم که سهمیه المپیک است، نزدیک تر شوم. اما واقعیت این است بقیه کشورها هم کوشش می نمایند تا در قهرمانی آسیا به سهمیه المپیک برسند. کار سخت است اما من به سهم خودم از هیچ کوششی کوتاهی ننموده ام.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه مسئله ای وجود داشت که فکر می نماید مانع پیروزیت بیشتر او در این اردو و مسابقات شده باشد، تاکید نمود: در مسابقات دوچرخه سواری همواره یک تیم باید همراه دوچرخه سوار باشد. چون یک نفر باید کارهای اداری ثبت نام مسابقات را انجام دهد، همچنین وجود مکانسین ضروری است اما متاسفانه من چنین امکاناتی را اصلاً نداشتم و حتی یکی دو مرتبه از تیم های دیگر یاری خواستم تا کارهای من را انجام دهند. آنها باور نمی کردند یک ورزشکار در چنین سطح از مسابقاتی تنها بیاید و رکاب بزند. واقعاً هم سخت بود کار 3-4 نفر را تنها انجام دهم اما با توجه به شرایطی که من داشتم خوب توانستم از پس آن برآیم و انجامش دهم. خوشحالم که خیلی ها از جمله هری هنریکس سرمربی قبلی تیم ملی به من یاری کردند.

او اضافه نمود: مسئله ای دیگری که مانع می گردد و البته فشار روحی بر روی ورزشکار به وجود می آورد، مسائل اقتصادی است. به هر حال هزینه ها هم کم نیست، من هم ورزشکارم و تمام وقت ورزش می کنم و درس می خوانم و امکان کار کردن برای من نبوده و اسپانسری هم نیست. از طرفی در دوچرخه سواری برای سخت افزار باید خیلی هزینه کنیم از این رو مسائل اقتصادی دغدغه من در این اردو هم بود و این دغدغه کم نمی گردد چون تا زمانی که مسائل اقتصادی باشد این دغدغه هم هست. در اردوی اروپا 80 درصد هزینه ها را خودم از جیبم پرداخت کردم و خیلی این اردو هزینه بر بود. من تمام زندگی ام را گذاشته ام تا سهمیه المپیک بگیرم و امیدوارم پیروز شوم چراکه من از همه چیز گذشته ام.

پرتوآذر در خصوص ادامه برنامه اش تا رسیدن به سهمیه المپیک گفت: برنامه این اردو که به فدراسیون هم داده شده تا قهرمانی آسیا 2019 ادامه دارد. البته بعد از این مسابقات هم قطعاً باز هم برنامه هست اما تمرکز اول من برای دریافت سهمیه المپیک است. با توجه به هزینه ها نمی دانم اردوی دیگری در کار باشد یا نه اما برنامه برای خود من این صورت است که در قهرمانی آسیا اوج عملکردم را نشان دهم. این اردو و مسابقاتی هم که شرکت کردم به من یاری کرد و خوشحالم که توانستیم این تجربه را هر طور بود به دست آورم. شرایط آسانی نبود و خیلی برایش کوشش کردم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پرتوآذر: 80درصد هزینه اردوی اروپا را از جیبم دادم، تمام زندگی ام را برای المپیک گذاشته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتوآذر: 80درصد هزینه اردوی اروپا را از جیبم دادم، تمام زندگی ام را برای المپیک گذاشته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید