کلوپ: در ماه دسامبر تعداد امتیازات اهمیتی ندارد، 19 بازی بعدی هم مانند جدال با ولوز خواهد بود

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، یورگن کلوپ بیش از بحث درباره قهرمانی زودهنگام مایل است به جدال های پیش رو فکر کند.

کلوپ: در ماه دسامبر تعداد امتیازات اهمیتی ندارد، 19 بازی بعدی هم مانند جدال با ولوز خواهد بود

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، یورگن کلوپ پس از فزونی یک - صفر خانگی تیمش مقابل ولورهمپتون در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیس ادعا کرد بیش از آنکه به فکر امتیازات به دست آمده باشد در فکر جدال های پیش روست.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره گفت: ولورهمپتون واقعا تیم آماده ای بود و در شرایط مناسبی قرار داشت. در نیمه اول ما بازی را همان طور که باید، کنترل کردیم. ضدحملات حریف تهدید بزرگی بود اما به خوبی پیروز به دفاع کردن شدیم. فصل جاری هنوز تمام نشده و تازه در نیمه راه هستیم. 19 بازی بعدی هم مانند امشب خواهد بود. هر تیمی با تمام آنچه در اختیار دارد، می جنگد و باید آماده باشیم. چه کسی در ماه دسامبر به تعداد امتیازات اهمیت می دهد؟ در ماه دسامبر هستیم و ژانویه در انتظار است.

او در ادامه اضافه نمود: جنجال های داوری تمامی ندارد.اگر به حالت آفساید فکر کنید، تصمیم گیری مدتی طول می کشد اما در خصوص هند احتمالی تصمیم می تواند سریع تر گرفته گردد. در انگلیس در حال حاضر شرایط این گونه پیش می رود. در ملاقات مقابل آستون ویلا تصمیماتی که با (VAR) گرفته شد به ضرر ما بود. این اتفاقات رخ می دهدو هیچ کس چنین چیزی را دوست ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلوپ: در ماه دسامبر تعداد امتیازات اهمیتی ندارد، 19 بازی بعدی هم مانند جدال با ولوز خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: در ماه دسامبر تعداد امتیازات اهمیتی ندارد، 19 بازی بعدی هم مانند جدال با ولوز خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید