12 پروژه گردشگری اردبیل در هفته دولت به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در هفته دولت 12 پروژه گردشگری در این استان به بهره برداری می رسد.

12 پروژه گردشگری اردبیل در هفته دولت به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی، سرپرست این اداره کل امروز شنبه 13 مرداد با اعلام این خبر توضیح داد: در امسال راستا دسترسی دربند هیر واقع در شهرستان اردبیل شروع شده که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

او اضافه نمود: در شهرستان خلخال نیز زیرساخت های گردشگری سه روستای هدف گردشگری خمس، کزج و اندبیل شروع شده و هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: در شهرستان گرمی دو اقامتگاه بوم گردی شوون و اوماسلان توسط بخش خصوصی احداث شده و به صورت رسمی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

فلاحی افزود: در هفته دولت همچنین زیپ لاین شورابیل و هتل چهار ستاره یاکاموز نیز به بهره برداری خواهد رسید.

او تاکید نمود: محوطه گردشگری برادران شاد در خلخال، هتل آپارتمان ارشادی در نیر، مهمان سرای ایرانگردی و جهانگردی در بیله سوار و آبدرمانی قاینار سبلان در مشکین شهر دیگر پروژه های افتتاحی استان اردبیل در هفته دولت است.

منبع: میراث آریا

به "12 پروژه گردشگری اردبیل در هفته دولت به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 پروژه گردشگری اردبیل در هفته دولت به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید