1.5 میلیون بار زنگ 112 به صدا در آمد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، خبرنگاران/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ثبت بیش از یک میلیون و 458 هزار تماس با ندای امداد 112 در 7 ماهه امسال اطلاع داد.

1.5 میلیون بار زنگ 112 به صدا در آمد

عزت اله ضربی 9 آبان با اشاره به اینکه 112 یک شماره بین المللی بوده و به عنوان شماره ملّی امداد و نجات در کشور محسوب می گردد، گفت: در 7 ماهه امسال یک میلیون و 458 هزار و 812 تماس با مرکز جوابگویی اضطراری انجام گرفته است.

وی با اشاره به ویژگی های منحصربه فرد این شماره اضطراری توضیح داد: یکی از ویژگی های 112 این است که با تلفن همراه بدون سیم کارت نیز امکان برقراری تماس امکان پذیر است. این مسئول اضافه کرد: واحد کنترل و هماهنگی عملیات معاونت امداد و نجات استان به منظور تسهیل در امر اطلاع رسانی و آسایش بیشتر افراد، با شماره 112 ندای امداد به صورت 24 ساعته جوابگو و آماده دریافت حوادث و سوانح است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در حال حاضر سامانه ندای امداد 112 در تمامی منطقه ها استان اردبیل فعال بوده و شامل بخش های اعلام حادثه - خود امدادی و یاری های اولیه - آشنایی با حوادث، سوانح و اصول ایمنی - آشنایی با کیف امداد و نجات خانواده - ارسال نظرات، پیشنهادات و نقدها می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "1.5 میلیون بار زنگ 112 به صدا در آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1.5 میلیون بار زنگ 112 به صدا در آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید