اتفاقات ویژه در استادیوم آزادی

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، با توجه به لزوم فراهم کردن مرکز رسانه ای،پس از سال ها این بخش از استادیوم آزادی به روی خبرنگاران باز خواهد شد.مرکز رسانه ای استادیوم آزادی در طبقه دوم استادیوم واقع شده که در این سال ها استفاده نمی شد.

اتفاقات ویژه در استادیوم آزادی

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری ،اینطور که مشخص است برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا بهانه ای شد تا ورزشگاه پیر و فرسوده آزادی شبیه ورزشگاه های استاندارد جهان گردد.با حساسیت های ای اف سی مبنی بر رفع ایرادهای ورزشگاه تا قبل از بازی برگشت پرسپولیس – کاشیما در بخش های مختلف این ورزشگاه کارگران و دست اندرکاران 24 ساعته در تلاشند تا ایرادها را رفع نمایند.

خوشبختانه با مساعدت مسعود سلطانی فر وزیر ورزش مبلغی بالغ بر 15 میلیارد تومان و شاید بیشتر تامین اعتبار شده و مسئله ای از نظر مالی برای رفع کردن ایرادهای آزادی وجود ندارد .

کلا 67 ایراد از سوی نماینده ای اف سی وهمچنین فدراسیون فوتبال اعلام شده بود که برخی از آنها مربوط به زیرساخت ها و گیت ها و برخی دیگر ایرادات جزیی بود که البته بعضی از ایرادات مرتفع شده و برخی دیگر در حال مرتفع شدن است . با این حال از آنجایی که نمایندگان ای اف سی چهارده آبان برای کنترل و نظارت ورزشگاه آزادی به ایران می آیند مسوولان شرکت توسعه و تجهیز و ورزشگاه آزادی تا 15 آبان ماه باید ایرادات را مرتفع نمایند هرچند سعی دارند همزمان با بازدید نمایندگان ای اف سی کل ایرادات مرتفع گردد.

با این حال اتفاقات ویژه ای تا روز فینال در ورزشگاه آزادی رخ خواهد داد که تماشاگران و وبلاگ خبری گردشگری و عکاسان حاضر در این مسابقه را احتمالا شگفت زده خواهد نمود.

با توجه به لزوم فراهم کردن مرکز رسانه ای برای وبلاگ خبری گردشگری، پس از سال ها این بخش از ورزشگاه آزادی به روی وبلاگ خبری گردشگری باز خواهد شد. مرکز رسانه ای ورزشگاه آزادی در طبقه دوم ورزشگاه واقع شده است که در این سال ها مورد استفاده قرار نمی گرفت.با توجه به تغییراتی که قرار است صورت بگیرد، سالن کنفرانس فعلی ورزشگاه آزادی که در تونل ورزشگاه واقع شده به اتاق کار AFC تبدیل می گردد، ازهمین رو سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی نیز به مرکز رسانه ای منتقل خواهد شد. تاکنون حضور 50 خبرنگار خارجی از کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی در تهران برای پوشش خبری بازی فینال قطعی شده است که بیشتر آنها وبلاگ خبری گردشگری ژاپنی هستند، با توجه به این موضوع جایگاه وبلاگ خبری گردشگری فعلی ورزشگاه آزادی پاسخگوی این تعداد خبرنگار نخواهد بود که ازهمین رو احتمال افزایش جایگاه وبلاگ خبری گردشگری نیز وجود دارد .

از آنجایی که بلیت فروشی بازی فینال به صورت الکترونیکی و صد درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد هیچ بلیتی در روز مسابقه به فروش نخواهد رسید. همچنین شماره گذاری جایگاه ها، فرم و مدل آن نیز نهایی شده و از امروز(یکشنبه)شماره گذاری جایگاه ها،ردیف و تونل ها شروع شد.

ورزشگاه آزادی قرار است صاحب گیت های مخصوص کنرل بلیت الکترونیکی گرددو در هیمن زمینه امروز(یکشنبه) جلسه ای برگزار گردید که گیت ها در کدام قسمت از ورزشگاه آزادی نصب و فیبرنوری برای گیت ها تعبیه گردد.همچنین با توجه به این که در ورزشگاه آزادی هشت تونل وجود دارد باید به این نتیجه برسیم که گیت هاکمی از تونل ها نصب شوند و یا در فاصله100 تا 150 متر از درب غربی و شرقی.

به هر حال امروز (یکشنبه) همزمان با بازدید کریمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و همچنین عباباف مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، نخستین گیت کنترل بلیت الکترونیکی تماشاگران در ورزشگاه آزادی به صورت آزمایشی نصب و مورد آزمایش نهاده شد.

برنامه ریزی و ساخت این گیت ها از حدود چهار ماه قبل برنامه ریزی و نصب آنها از امروز (یکشنبه) شروع شد.

به گفته نیکو خصال مدیر مجموعه ورزشی آزادی با توجه به اینکه 84 گیت در ورزشگاه آزادی نصب می گردد محل استقرار گیت ها در هر دو درب شرقی و غربی ورزشگاه آزادی مشخص خواهد شد و این احتیاج به آن است که یگان ویژه محل نصب گیت ها را مشخص کند.بنابراین با نصب گیت ها دیگر امکان اینکه کسی بخواهد بدون بلیت وارد ورزشگاه گردد، وجود ندارد.همچنین با نصب گیت ها کنترل 100 درصد انجام خواهد شد و افسران امنیتی و نمایندگان AFC کنترل دقیقی در این زمینه خواهند داشت .

اینطور که مدیر مجموعه ورزشی آزادی اعلام نموده کار به صورت تک شیفته شروع شد و اکنون 2 شیفته و 3 شیفته درحال کار هستند تا مسائل رفع گردد.همچنین قرار شد یک روز در میان در مجموعه ورزشگاه آزادی و فدراسیون فوتبال نشست هایی را در خصوص بهتر برگزار گردیدن بازی فینال برگزار کنیم تا مسئله ای بوجود نیاید .

3-670

منبع: ایران ورزشی

به "اتفاقات ویژه در استادیوم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقات ویژه در استادیوم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید