ثبت نام دو نفر برای انتخابات ووشو، نام نویسی چهار نفر در کاراته

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، زمان ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون ووشو که از روز 24 آذرماه شروع شده بود، ساعت 15 امروز چهارشنبه 5 دی ماه به انتها رسید و تنها دو نفر نام خود را وارد لیست کردند.

ثبت نام دو نفر برای انتخابات ووشو، نام نویسی چهار نفر در کاراته

مهدی علی نژاد رئیس فعلی فدراسیون ووشو و امیرعباس لشگری رئیس کمیته پزشکی ووشو آسیا و ایران نفراتی بودند که به همین منظور ثبت نام کردند. با این وجود انتخاب دوباره علی نژاد محتمل به نظر می رسد.

همچنین روز چهارم از ثبت نام از کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون کاراته که از روز شنبه اول دی ماه شروع شده بود با نام نویسی چهار نفر سرانجام یافت. با اعلام محمدرضا کاشانی، دبیر مجمع انتخابات این فدراسیون جمشید زند، علی قاسمی، سیدحسن طباطبایی و حسین افراسیابی با مراجعه به فدراسیون و ارائه مدارک اقدام به ثبت نام نموده اند.

طباطبایی سرپرست پیشین فدراسیون کاراته است که قبل از فرجی نزدیک به یکسال در این فدراسیون مدیریت نموده بود. در زمان سرپرستی طباطبایی بر فدراسیون کاراته، تیم ملی در رقابت های جهانی اتریش صاحب سه طلای تیمی و انفرادی شد؛ نتیجه ای که برای نخستین بار در تاریخ رقم خورد.

ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون کاراته تا ساعت 15 روز چهارشنبه 12 دی ماه ادامه خواهد داشت و در فدراسیون جودو نیز شنبه هفتم دیماه ثبت نام به خاتمه می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ثبت نام دو نفر برای انتخابات ووشو، نام نویسی چهار نفر در کاراته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام دو نفر برای انتخابات ووشو، نام نویسی چهار نفر در کاراته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید