جعفری: انتقام شکست در گرگان را از کره جنوبی گرفتیم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، ملی پوش تیم کبدی بانوان ایران گفت: جدال با کره جنوبی جنگ صدرنشینی در مرحله گروهی بود و اهمیت بالایی داشت که توانستیم پیروز شویم.

جعفری: انتقام شکست در گرگان را از کره جنوبی گرفتیم

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ خبری گردشگری از اندونزی، تیم ملی کبدی بانوان کشورمان بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را مقتدرانه و با پیروزی 46 بر 20 مقابل کره جنوبی شروع کرد. سعیده جعفری، ملی پوش ایران پس از سرانجام این رقابت با اشاره به استرس بالای بازی گفت: قبلاً دو بار به کره جنوبی باخته بودیم و این مسابقه خیلی برای مان مهم بود، به خصوص شکست در گرگان واقعاً برای مان سنگین بود.

ملی پوش 25 ساله تیم ملی کبدی ادامه داد: مهم ترین بازی ما همین مسابقه بود. با این پیروزی خیلی بر شرایط جدول مسلط شدیم. حدود 50 درصد تیم نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا در گرگان تغییر نموده بود و با تعویض تاکتیک، بررسی حریف و تغییر نفرات کره جنوبی را کاملاً غافلگیر کردیم.

جعفری که از استان فارس به تیم ملی رسیده است، با اشاره به حمایت خوب بازیکنان ایران از هم در دفاع گفت: نقطه قوت کره جنوبی حمله از گوش راست بود که امروز کاملاً ناتوان بودند. دشوار ترین حریف گروه را بردیم، اما نباید فکر کنیم همه چیز تمام گردیده و در نیمه نهایی و فینال بازی های دشواری پیش رو داریم.

وی در سرانجام تأکید کرد: آمده ایم که برنز 2010 و نقره 2014 را تبدیل به طلا کنیم. تایلند و هند رقیبان اصلی ما هستند و با همین کوشش و اتحاد قطعاً به مدال طلا خواهیم رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جعفری: انتقام شکست در گرگان را از کره جنوبی گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفری: انتقام شکست در گرگان را از کره جنوبی گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید