درخواست سید جلال از طرفداران پرسپولیس قبل از فینال آسیا

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، سید جلال حسینی به نقش طرفداران سرخ در راه یابی این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا اشاره نمود.

درخواست سید جلال از طرفداران پرسپولیس قبل از فینال آسیا

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری و به نقل از AFC، تیم فوتبال پرسپولیس فردا شنبه باید در فینال لیگ قهرمانان و در دور برگشت در خانه میزبان کاشیما باشد. سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بازی را در حالی آغاز می نماید که با دو گل از حریف خود عقب است.

سید جلال حسینی درباره نقش تماشاگران در دیدار برگشت در لیگ قهرمانان آسیا گفت: طرفداران برای ما خیلی مهم هستند. آنها همیشه حامی و پشتیبان ما بودند و خصوصا در بازی های سخت همیشه ما را حمایت کردند. آنها بازوهای سنگین ما در بازی های مهم بودند. ما با حمایت همین طرفداران به دیدار نهایی رسیدیم و متاسفانه دیدار رفت را شکست خوردیم. با این حال 90 دقیقه باقی مانده است و این 90 دقیقه پایانی است. من از طرفداران می خواهم که مثل بازیکنان باشند و به هیچ وجه انرژی خود را قبل از آغاز بازی هدر ندهند. ما به انرژی طرفداران در زمان بازی احتیاج داریم و احتیاج نیست قبل از بازی طرفداران انرژی خود را از دست بدهند.

در صورتی که کاشیما به گل برسد پرسپولیس احتیاج به این دارد که 4 گل به ثمر برساند و به همین خاطر کلین شیت در این دیدار اهمیت زیادی برای تیم ایرانی دارد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: مهمترین موضوع این است که ما گل نخوریم و در ادامه باید گل هم به ثمر برسانیم. یعنی باید دو کار مهم را انجام دهیم ولی چون طرفداران کنار ما هستند می توانیم به این مهم دست یابیم. با فهم و درک درست از این بازی باید از همان ابتدا برای موفقیت تیم کوشش کنیم. قول می دهم بهترین عملکردم را در زمین بازی نشان دهم. در کنار طرفداران قادر به انجام کارهای بزرگی هستیم. برای هر دو تیم بازی سختی است. خصوصا برای ما که باید دو گل به ثمر برسانیم تا بازی برابر گردد. کار بسیار سختی است و احتیاجمند انرژی زیاد و امیدوارم طرفداران این انرژی را به ما بدهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "درخواست سید جلال از طرفداران پرسپولیس قبل از فینال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سید جلال از طرفداران پرسپولیس قبل از فینال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید