فوتبال دنیا، واکنش تند وزیر ورزش روسیه به درگیری ملی پوشان روسی

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، فوتبال دنیا - دو بازیکن تیم ملی فوتبال روسیه درگیری فیزیکی شدیدی با یک کارمند ارشد وزارت صنعت و تجارت این کشور داشتند.

فوتبال دنیا، واکنش تند وزیر ورزش روسیه به درگیری ملی پوشان روسی

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، الکساندر کوکورین، مهاجم 27 ساله باشگاه زنیت سن پترزبورگ و پاول مامااف، هافبک 30 ساله باشگاه زسکا مسکو در کافه ای در پایتخت روسیه دنیس پارک، رئیس دپارتمان خودرو و مهندسی حمل ونقل وزارت صنعت و تجارت را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند. پزشکان بیمارستانی در مسکو آسیب های وارده به کارمند رسمی دولت روسیه توسط 2 بازیکن مطرح فوتبال این کشور را ضربه مغزی و کبودی شدید سروگردن اعلام کردند.

در این درگیری فیزیکی مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه صنعت خودروسازی روسیه نیز حضور داشت که او نیز به شدت مصدوم شده است و به بیمارستان انتقال یافت.

پلیس مسکو نیز پرونده جنایی در رابطه با درگیری الکساندر کوکورین و پاول مامااف گگردده و این 2 بازیکن باشگا ه های زنیت سن پترزبورگ و زسکا مسکو تا پیش از رای دادگاه با 360 ساعت کار اجباری، محدودیت های آزادی به مدت یک سال و احتمال انتقال به زندان برای مدت 2 سال روبرو هستند.

پاول کولوبکوف، وزیر ورزش روسیه نیز به دنبال این حادثه گفت: اگر برای ما روشن گردد که الکساندر کوکورین و پاپل مامااف در درگیری حضور مستقیم داشتند درهای تیم ملی فوتبال روسیه را به روی آنها می بندیم. این حادثه سایه سنگینی روی فوتبال روسیه می افکند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، واکنش تند وزیر ورزش روسیه به درگیری ملی پوشان روسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، واکنش تند وزیر ورزش روسیه به درگیری ملی پوشان روسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید