لیگ برتر فوتبال، قهرمانی نیم فصل سپاهان برابر یار دیرین قلعه نویی قطعی می گردد؟

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، در آخرین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم های استقلال خوزستان و سپاهان به دیدار هم خواهند رفت.

لیگ برتر فوتبال، قهرمانی نیم فصل سپاهان برابر یار دیرین قلعه نویی قطعی می گردد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ خبری گردشگری ، تیم های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان در آخرین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 15 امروز (شنبه) در استادیوم غدیر اهواز و به قضاوت سعید رحیمی مقدم به مصاف هم می روند.

سپاهان با 30 امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم است و با توجه به توقف پدیده برابر استقلال و گلی که پرسپولیس در دقایق پایانی بازی با پارس جنوبی دریافت کرد، با یک تساوی قهرمان نیم فصل می گردد. امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی گفته که تیمش باید از شرایط بازی با پرسپولیس خارج گردد، مسئله ای که شاید بازیکنانش را درگیر نموده باشد.

کریم بوستانی سرمربی استقلال خوزستان نمی خواهد برابر یار دیرین خودش و کسی که سال ها برای او کار نموده، شکست بخورد. او می داند مردم اهواز از او انتظار دارند، بنابراین همه کوشش خود را به کار می گیرد. استقلال خوزستان شرایط مناسبی ندارد، اما بازیکنان جوان آنها انگیزه های زیادی از خودشان نشان می دهند.

استقلال خوزستان که چندی پیش با کسر 6 امتیاز روبرو شد با 5 امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته و با تیم بالای سر خود 5 امتیاز اختلاف دارد. اگر آنها در این بازی نتیجه نگیرند، نیم فصل دوم شرایط سختی برای بقا خواهند داشت. سپاهان نیز قصد دارد سه امتیاز را کسب کند و علاوه بر قهرمانی نیم فصل فاصله اش با تیم دوم را به دو امتیاز برساند.

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، نتایج بازی های هفته پانزدهم به توضیح زیر است:

پیکان صفر - نساجی مازندران یک سپیدرود صفر - استقلال 5 پدیده 2 - ماشین سازی 2 ذوب آهن صفر - نفت مسجدسلیمان صفر تراکتورسازی یک - فولاد 2 پرسپولیس 3 - پارس جنوبی یک

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر فوتبال، قهرمانی نیم فصل سپاهان برابر یار دیرین قلعه نویی قطعی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، قهرمانی نیم فصل سپاهان برابر یار دیرین قلعه نویی قطعی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید