لیگ قهرمانان اروپا، تاتنهام در خانه آیندهوون متوقف شد ، بروژ با کاوه رضایی از موناکو امتیاز گرفت

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، فوتبال دنیا – دیدارهای شب دوم از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی خارج از خانه تیم های فوتبال تاتنهام و موناکو شروع شد.

لیگ قهرمانان اروپا، تاتنهام در خانه آیندهوون متوقف شد ، بروژ با کاوه رضایی از موناکو امتیاز گرفت

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، در شروع شب دوم از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) دو بازی در گروه های A و B برگزار گردید.

در گروه A تیم فوتبال بروژ در خانه اش مقابل موناکو به تساوی یک بر یک رضایت داد. موسی سیلا در دقیقه 32 برای موناکو و وسلی در دقیقه 39 برای بروژ گلزنی کردند. کاوه رضایی از ابتدا تا دقیقه 79 در ترکیب حضور داشت.

در جدول گروه A، تیم های فوتبال دورتموند و اتلتیکومادرید که امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران برابر هم قرار می گیرند با 6 امتیاز در رده های اول و دوم هستند و تیم های بروژ و موناکو هر دو با یک امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند. یوونتوس در بازگشت رونالدو به اولدترافورد، نبرد سرگروهی را برد، منچسترسیتی، رم و رئال مادرید پیروز شدند

در گروه B نیز امشب تیم فوتبال تاتنهام انگلیس مقابل میزبان هلندی خود پی ا س و آیندهوون با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. لوکاس در دقیقه 39 و هری کین در دقیقه 55 گل های تاتنهام را زدند و برای آیندهوون نیز ایروینگ لوسانو در دقیقه 30 و لوک دی یونگ در دقیقه 88 گلزمی کردند. هوگو یوریس دروازه بان فرانسوی تاتنهام در دقیقه 79 بازی با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

در جدول این گروه تیم های بارسلونا و اینتر که امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران در اسپانیا به مصاف هم می روند، هر دو با 6 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده های اول و دوم قرار دارند و تیم های تاتنهام و آیندهوون هم با یک امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در رده های سوم و چهارم هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ قهرمانان اروپا، تاتنهام در خانه آیندهوون متوقف شد ، بروژ با کاوه رضایی از موناکو امتیاز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، تاتنهام در خانه آیندهوون متوقف شد ، بروژ با کاوه رضایی از موناکو امتیاز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید