مهدی خدابخشی: خستگی بر تنم ماند، باید بیشتر کوشش کنم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، ملی پوش تکواندوی ایران گفت: خستگی تمرینات بر تنم باقی ماند و برای پیشرفت باید کوشش بیشتری کنیم.

مهدی خدابخشی: خستگی بر تنم ماند، باید بیشتر کوشش کنم

مهدی خدابخشی در گفت و گو با وبلاگ خبری گردشگری، در مورد حذفش از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شرح داد: برای موفقیت و دریافت نتیجه در بازی های آسیایی خیلی امیدوار بودم. سختی های زیادی کشیدم و اردوهای متداوم بسیار خوبی را داشتیم، همه این ها دلیل امیدواری من برای کسب نتیجه خوب در بازی های آسیایی بود که متاسفانه اینطور نشد و گویا خدا برای من در این دوره اینطور نوشته بود.

او در این مورد ادامه داد: با همه کوشش هایی که داشتم نتیجه مورد نظرم کسب نشد و خستگی برتنم باقی ماند. با این حال دیگر بازی های آسیایی برای تکواندو تمام شد و مسابقات مهم تری را پیش رو داریم که برای موفقیت در آن ها کوشش بیشتری را انجام خواهم داد.

ملی پوش تکواندوی ایران در مورد عملکرد تیم ملی نیز در بازی های آسیایی، اظهار کرد: نتیجه تیم ملی در این رقابت ها قابل قبول است و برای تکواندوی ایران خوشحالم چون بعد از فراز و نشیب های زیادی که داشت با کسب این نتیجه توانست صندلی خودش را حفظ کند. جوان ترهای تیم هم نشان دادند که می توانند عملکرد خوبی داشته باشند، به آن ها تبریک می گویم.

خدابخشی در مورد تاثیر بررسی شدن او از سوی کادرفنی کره جنوبی در حذفش از بازی های آسیایی، شرح داد: اینکه من و عاشورزاده نسبت به تکواندوکاران دیگر تیم خودمان شناخته گردیده تر هستیم بی تاثیر نبود اما نباید این مسئله را دلیل اصلی دانست. ما باید کوشش خود را بیشتر کنیم تا در میدان های بعدی نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مهدی خدابخشی: خستگی بر تنم ماند، باید بیشتر کوشش کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی خدابخشی: خستگی بر تنم ماند، باید بیشتر کوشش کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید