پرسپولیس جور فدراسیون را کشید: هدیه به کاپیتان در روز خداحافظی

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، یک پیراهن امضاشده توسط بازیکنان و مربیان پرسپولیس، یک تابلوفرش و یک سکه بهار آزادی هدایای باشگاه به کاپیتان بود.

پرسپولیس جور فدراسیون را کشید: هدیه به کاپیتان در روز خداحافظی

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری ، بهانه نشست خبری سیدجلال حسینی، اعلام رسمی خداحافظی او از تیم ملی بود و عجیب اینکه بجای مسئولان تیم ملی و فدراسیون، پرسپولیسی ها از او تقدیر و تشکر کردند. پرسش و پاسخ با وبلاگ خبری گردشگری که به آخر رسید، باشگاه پرسپولیس هدایایی را که برای سیدجلال حسینی در نظر گرفته بود به او تقدیم کرد.

باز هم برانکو پیشقدم شد. او پیراهن قرمزرنگی را که تمام بازیکنان و مربیان پرسپولیس امضایش نموده بودند، به کاپیتان هدیه کرد. به بهانه 115 بازی ملی سیدجلال حسینی، پشت این پیراهن شماره 115 و جلوی آن شماره چهار حک شده بود. جالب اینکه این پیراهن، پیراهن پرسپولیس بود در حالی که او از تیم ملی خداحافظی نموده بود و قشنگ تر این بود که پیراهن تیم ملی را هدیه بگیرد.

بعد نوبت هدیه باشگاه پرسپولیس رسید که یک تابلوفرش نفیس را برای سیدجلال حسینی در نظر گرفته بود و همچنین عکس قاب شده ای از این بازیکن که جام قهرمانی لیگ هفدهم را در دست داشت. حمیدرضا گرشاسبی و همسر سیدجلال هم هر کدام یک سکه بهار آزادی به او اهدا کردند و توصیه مدیرعامل این بود که این سکه ها را نفروشی!

2 - 180

منبع: ایران ورزشی

به "پرسپولیس جور فدراسیون را کشید: هدیه به کاپیتان در روز خداحافظی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس جور فدراسیون را کشید: هدیه به کاپیتان در روز خداحافظی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید