از اندونزی، علیپور: در دیدار نهایی عملکرد خوبی نداشتم، دریافت اخطار باعث شد تمرکز کافی نداشته باشم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، دارنده نشان نقره مسابقات کاراته بازی های آسیایی گفت: در فینال مقابل کاراته کای چینی عملکرد خوبی نداشتم و شرمنده مردم شدم.

از اندونزی، علیپور: در دیدار نهایی عملکرد خوبی نداشتم، دریافت اخطار باعث شد تمرکز کافی نداشته باشم

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ خبری گردشگری از اندونزی، هشتمین روز از هجدهمین دوره بازی های آسیایی اندونزی در حالی پیگیری شد که رزیتا علیپور بانوی کاراته کا ایران از عملکرد خود در فینال بازی های آسیایی رضایت نداشت و گفت: متاسفانه موفق نشدم مدال طلا را کسب کنم، با وجود اینکه انگیزه بالایی برای فینال داشتم، اما آن چیزی که می خواستم نشد و شرمنده مردم شدم.

وی در ادامه اضافه نمود: در فینال عملکرد خوبی نداشتم و حریف چینی بهتر از من بود. دریافت اخطارهای زیاد باعث گردیده بود تمرکز کافی نداشته باشم و حتی احتمال داشت با یک اخطار دیگر مسابقه را واگذار کنم.

دارنده نشان نقره بازی های آسیایی در سرانجام، گفت: سطح کیفی رقابت ها بالا بود و ما با تمرینات کافی به این رقابت ها اعزام شدیم و خیلی کوشش کردم که به فینال راه یابم و با کسب طلا مردم را شاد کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "از اندونزی، علیپور: در دیدار نهایی عملکرد خوبی نداشتم، دریافت اخطار باعث شد تمرکز کافی نداشته باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، علیپور: در دیدار نهایی عملکرد خوبی نداشتم، دریافت اخطار باعث شد تمرکز کافی نداشته باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید