یحیی، گزینه نهایی پیکان

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، گل محمدی در گفت و گوی اولیه با مدیران پیکان، همه چیز را منوط به اجرا یا عدم اجرای تعهدات سرمایه گذار پدیده دانسته.او همچنین به دبی رفته و بعد از چند روز استراحت، قرار است پاسخ نهایی خود را بدهد.

یحیی، گزینه نهایی پیکان

جمع بندی پیکان برای جذب گل محمدی

بعد از نتایج ضعیفی که پیکان با مجید جلالی در لیگ هجدهم کسب کرد، مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با او گرفتند تا مربی جدیدی جذب نمایند. کسب تنها 16 امتیاز از 15 بازی و حضور در صندلی نهم جدول رده بندی، برای تیمی که داعیه قهرمانی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا را داشت، نتیجه مطلوب و قابل توجهی محسوب نمی گردد.

مجید جلالی زودتر از موعد و وقتی که پیکان 6 شکست متوالی را تجربه کرد، از سرمربیگری این تیم کنار رفت تا شاید خودروسازها شرایط بهتری را در ادامه فصل تجربه نمایند. شرایطی که بتواند این تیم را از میانه های جدول نجات بدهد و به رده های بالای جدول برساند.

طی روزهای اخیر نام های مختلفی حول و حوش باشگاه پیکان شنیده شده. نام هایی چون حسین فرکی، مهدی تارتار، جواد نکونام و حتی فرهاد کاظمی و فراز کمالوند اما به نظر می رسد پیکان دنبال مربی موفقی، خارج از این نام ها است. فرهاد کاظمی که هم سابقه کار در پیکان را دارد و هم مدیران این باشگاه به سبک مربیگری او علاقه مندند، این روزها در سرخ پوشان پاکدشت حضور دارد و همراه این تیم صدرنشین لیگ یک است. مهدی تارتار در پارس جنوبی جم مربیگری می نماید و همراه این تیم رده ششم جدول را در خاتمه نیم فصل به دست آورده است. بنابراین بعید است مدیران باشگاه جنوبی، سرمربی موفق خود را از دست بدهند و رضایتنامه او را برای حضور در پیکان صادر نمایند.

از طرفی جواد نکونام هم با نساجی قائمشهر قرارداد دارد و مجبور است همچنان روی نیمکت این تیم شمالی بنشیند. نکونام در اواسط نیم فصل اول نیز مورد توجه باشگاه ذوب آهن نهاده شد ما مدیران نساجی با حضور او در اصفهان مخالفت کردند. اتفاقی که باعث شد تا نکونام با نساجی، نتایج بهتری نسبت به بازی های ابتدای فصل کسب کند.

این ها فقط نام شان کنار نام پیکان شنیده شده اما مدیران این باشگاه، چراغ خاموش در حال مذاکره با یحیی گل محمدی، سرمربی موفق پدیده هستند. یحیی با پدیده نتایج فوق العاده ای کسب کرد و نشان داد همچنان یکی از مربیان موفق فوتبال ایران است. کسب عنوان نایب قهرمانی نیم فصل، آن هم با امکاناتی که پدیده در اختیار داشت و البته فقط تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان، کار بزرگی بود که گل محمدی در مشهد انجام داد.

اواسط نیم فصل نخست لیگ هجدهم، گل محمدی تا آستانه جدایی از پدیده پیش رفت اما سرمایه گذار جدیدی حمایت مالی از این باشگاه را بر عهده گرفت تا یحیی در مشهد بماند. گفته می گردد در صورتی که سرمایه گذار مورد نظر ظرف روزهای آینده به تعهداتش عمل نکند، گل محمدی هم از پدیده جدا می گردد و حضور روی نیمکت تیم دیگری را تجربه می نماید.

یحیی گل محمدی در گفت و گوی اولیه با مدیران پیکان، همه چیز را منوط به اجرا یا عدم اجرای تعهدات سرمایه گذار پدیده دانسته. او همچنین به دبی رفته و بعد از چند روز استراحت در امارات، قرار است پاسخ نهایی خود را به مسئولان باشگاه پیکان بدهد. پاسخی که اگر مثبت باشد، باید شاهد واکنش باشگاه پدیده باشیم. باشگاهی که به گل محمدی دل بسته و با او آینده ای درخشان را ترسیم نموده است.

12

منبع: ایران ورزشی

به "یحیی، گزینه نهایی پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی، گزینه نهایی پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید