آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آتش نشانی های سراسر کشور

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گفت: مهلت پرداخت هزینه برای ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی آتشنشانی های سراسر کشور 18 تیرماه به سرانجام می رسد و پس از آن امکان واریز وجه برای ثبت نام وجود ندارد.

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آتش نشانی های سراسر کشور

سید عزیز آشنا رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ خبری گردشگری، گفت: تاکنون بیش از 70 هزار نفر در آزمون استخدام پیمانی شهرداری ها ثبت نام نموده ­اند و مهلت واریز وجه در تاریخ 18 تیرماه به اتمام می رسد.

وی با بیان این مطلب گفت، افرادی که تا تاریخ 18 تیرماه نسبت به واریز وجه ثبت نام اقدام می نمایند، فرصت خواهند داشت تا سرانجام روز 19 تیرماه برای تکمیل ثبت نام خود و بارگذاری مدارک مورد احتیاج بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir اقدام نمایند.

به گفته وی، همچنین افرادی که تا سرانجام روز 19 تیرماه نسبت به تکمیل ثبت نام خود و دریافت کد رهگیری اقدام می نمایند، تا سرانجام روز 20 تیرماه 98 فرصت دارند تا در صورت احتیاج نسبت به ویرایش اطلاعات خود به وسیله مراجعه به پروفایل شان در سایت www.hrtc.ir اقدام نمایند.

آزمون مشاغل آتش نشانی برای چهار شغل آتش نشان، راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین، کاردان آتش نشان و کارشناس آتش نشان در تاریخ 18 مردادماه 98 برای استخدام حدود 4000 نفر به صورت پیمانی در سراسر کشور برگزار می گردد.

علاقمندان برای دریافت دفترچه راهنمای آزمون و اقدام برای ثبت نام می توانند به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آتش نشانی های سراسر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آتش نشانی های سراسر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید