آرامگاه حافظ 19 مهرماه، 3 ساعت تعطیل است

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از آماده سازی مجموعه تاریخی، فرهنگی حافظیه برای برگزاری مراسم بزرگداشت این شاعر پرآوازه خبرداد.

آرامگاه حافظ 19 مهرماه، 3 ساعت تعطیل است

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، مصیب امیری افزود: مجموعه فرهنگی، تاریخی آرامگاه حافظ به دلیل جایگاه ویژه در ابعاد ملی و بین المللی و حضور مستمر و گسترده گردشگران داخلی و خارجی، همیشه موردتوجه و مهیا بوده است و با توجه به در پیش بودن این مراسم، اقداماتی برای خدمات رسانی بهتر نیز اجرا شده است.

او افزود: تعویض تابلو برق و رفع اتصال برق، رنگ آمیزی مجدد حوض ها و پایه های سیستم صوتی، نقاشی نیمکت های و بخش های موردنیاز، نصب پرژکتور در نقاط تاریک تر، نورپردازی، نوسازی سطل های زباله، طراحی فضای سبز و پاک سازی کامل محوطه اطراف این مجموعه، بخشی از اقدامات اجرا شده برای برگزاری هر چه بهتر مراسم بزرگداشت حافظ است.

او ادامه داد: با توجه به آماده سازی فضای مجموعه برای برگزاری مراسم، آرامگاه حافظ در روز جمعه 19 مهرماه از ساعت 16 الی 19 برای بازدید عموم تعطیل است و از ساعت 19 مجموعه آماده میزبانی از مراسم است.

منبع: میراث آریا

به "آرامگاه حافظ 19 مهرماه، 3 ساعت تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامگاه حافظ 19 مهرماه، 3 ساعت تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید