ارائه خدمات درمانی در منزل، فعالیت آنلاین کادر درمان

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، دکتر سید بهنام سیدین مدیر عامل شرکت طب هوشمند همراه، با اشاره به شروع بکار نخستین سیستم آنلاین ارائه خدمات درمانی در منزل در قالب اپلیکیشن خوب شو برای شهروندان تهرانی، گفت: این خدمات برای اولین بار است که در کشور ارائه می گردد و از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مجوز فعالیت دریافت نموده است.

ارائه خدمات درمانی در منزل، فعالیت آنلاین کادر درمان

وی با عنوان این مطلب که این اپلیکیشن فرصت های جدید شغلی برای همکاران پزشک، پرستار، ماما، بهیار، فیزیوتراپیست، تکنسین آزمایشگاه فراهم نموده است، به عنوان نمونه به ارائه خدمات مامایی برای زنان باردار اشاره نمود و اضافه کرد: یکی از مخاطبان ما، مادران باردار خواهند بود که نیازمند معاینات دوره ای بارداری و پس از زایمان هستند.

سیدین ادامه داد: همکاری کادر درمان می تواند در هر ساعت از شبانه روز و بدون محدودیت مکانی صورت پذیرد.

وی تاکید نمود: البته در فاز بعدی قرار است داروخانه ها، آزمایشگاه ها و همچنین بیمارستان ها نیز در این فضای خدماتی قرار بگیرد.

به گفته سیدین، هدف از راه اندازی این اپلیکیشن، کوتاه کردن زمان و هزینه های ارائه خدمت به بیماران و افزایش درآمد همکاران با این شیوه نوین کارآفرینی است.

وی ادامه داد: پزشکان و پرستاران و تمامی کادر درمانی، می توانند بعد از مراجعه حضوری و مصاحبه، به صورت آنلاین، همکاری و ارائه خدمت نمایند.

وی در ادامه به مزیت های ارائه خدمات درمانی از طریق این اپلیکیشن اشاره نمود و اضافه کرد: یکی از ویژگی های این برنامه، این است که انتخاب کادر درمان براساس شخصیت بیمار صورت می گیرد. در واقع، ما با ارزیابی ویژگی های شخصیتی کادر درمان، آن ها را با بیماران متقاضی خدمت هماهنگ می کینم.

سیدین اضافه کرد: یکی دیگر از مزیت های همکاری آنلاین، این است که ما تمامی هزینه های ایاب و ذهاب کادر درمان در هر نقطه شهر را پرداخت می کنیم.

وی گفت: همچنین، یکی دیگر از مزیت های این اپلیکیشن این است که شماره موبایل بیمار و کادر درمان به هیچ عنوان قابل رویت نبوده و افراد فقط از طریق این برنامه فعالیت خواهند داشت.

سیدین به امتیاز دیگر این اپلیکیشن اشاره نمود و اضافه کرد: برای تامین امنیت کادر درمان، با پلیس 110 در ارتباط هستیم و اگر اتفاقی برای کادر درمان رخ دهد، موضوع بلافاصله از پلیس 110 پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارائه خدمات درمانی در منزل، فعالیت آنلاین کادر درمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات درمانی در منزل، فعالیت آنلاین کادر درمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید