سلامتی و پزشکی

مسمومیت با کافئین چیست؟

برای بسیاری از آمریکایی ها روز بدون نوشیدن یک فنجان قهوه آغاز نمی گردد و براساس گزارش انجمن ملی قهوه در آمریکا، میانگین مصرف قهوه در آمریکا بیش از سه فنجان در روز است و در این میان بعضی افراد هم ترجیح می دهند کافئین را به وسیله نوشیدنی های انرژی زا و قرص...

25 فروردین 1403

سد سلمان تنگه ساری؛ بهشتی دیدنی و شگفت انگیز

مازندران، استانی پر از دیدنی های بکر و باورنکردنی است. هرچند دفعه هم که به این استان سفر کرده باشید، مطمئناً بخشی از دیدنی های آن را هنوز ندیده اید؛ زیرا در هر گوشه ای از این استان زیبا، شگفتی و زیبایی دیگری وجود دارد. سد سلیمان تنگه ساری یکی از این دیدنی...

26 دی 1402

رونالدو هزینه درمان فاطمه حمامی را پرداخت می کند

تیم فوتبال النصر عربستان برای دیدار مقابل پرسپولیس به تهران آمد و در این سفر کریس رونالدو هم حضور داشت. رونالدو که برای اولین بار به ایران سفر می کرد با استقبال بی نظیر مردم و هوادارانش روبرو شد.

30 شهریور 1402

تعویض نگین میکرودرمال

انجام عمل زیبایی میکرودرمال به دلیل جذابیت بالایی که در چهره فرد ایجاد می کند، در سال های اخیر محبوب و فراگیر شده است. زیباجویانی که اقدام به نصب میکرودرمال روی پوست خود می کنند، ممکن است مایل باشند بعد از مدتی نسبت به تعویض نگین میکرودرمال اقدام کنند.

22 خرداد 1402

الگوی کتابخوان برای بچه هامان باشیم، استعدادیابی بچه ها قبل ازشروع کلاس های متعدد آموزشی

وحیده جعفری در تبادل نظر با خبرنگاران در کرمان، اعلام کرد: یکی از کارهایی که این روزها در میان خانواده های ایرانی باب شده، ثبت نام بچه ها در کلاس های متعدد هنری، ورزشی و آموزشی است، به گونه ای که بعضی درجمع های خانوادگی به اینکه فرزندشان در تعداد کلاس...

6 اردیبهشت 1402

راه های افزایش وزن سریع

اگرچه بیشتر افراد جامعه در پی لاغری هستند، کسانی که از کمبود وزن رنج می برند، در حسرت افزایش وزن هستند.

3 اردیبهشت 1402

تلخ ترین و مرگبارترین تصادف در اولین روز سال تازه ، 11 نفر کشته شدند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: متاسفانه در اولین روز از بهار، بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پژو 405 در محور خاش به زاهدان 11 نفر فوت و یک نفر مصدوم شد.

2 فروردین 1402

هفته پایانی اسفند چیزی گران نشد؟

قیمت کالا های اساسی در بازار در هفته پایانی سال 1401 تا حدودی تثبیت شده است.

22 اسفند 1401

انفجار مخزن آمونیاک در بندرعباس ، 6 نفر مجروح شدند

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: 6 نفر بر اثر وقوع انفجار در مخزن گاز آمونیاک واقع در کارخانه یخ واحد صنعتی منطقه بابا غلام بندرعباس مجروح شدند.

9 اسفند 1401

چهره و پوشش یک زن در عربستان 2000 هزار سال پیش ، عکس

پژوهشگران برای نخستین بار چهره یک زن از تمدن باستانی نبطی را از طریق کامپیوتر به تصویر کشیدند.

28 بهمن 1401

دهکده گوآتاپه کلمبیا ، پله پله تا آغوش آسمان کلمبیا

تا حالا دلتون خواسته رنگین کمون رو از بالا ببینین؟ اگه بهتون بگم که همزمان با مشاهده یه عالمه رنگ های شاد می تونین قهوه بنوشین و نزدیکی ابرها رو حس کنین چی میگین؟ برای این کار لازم نیست به فضا برید یا کار خاصی انجام بدین. فقط کافیه به دهکده گوآتاپه کلمبیا...

13 بهمن 1401

عکس ، بمب روحیه مسی روی سکوی قهرمانی ، چهره ای که بدون بازی جام را بالا برد تا به آرزویش برسد!

سرخیو آگوئرو که به تازگی فوتبال را کنار گذاشته هم در کنار سایر بازیکنان روی سکوی قهرمانی حاضر شد و فرصت لمس این جام و بالا بردنش را از دست نداد.

9 بهمن 1401

مچ بند هوشمند آنر بند 7 با قیمت 35 دلار معرفی شد

شب گذشته آنر در کنار گوشی آنر 80 GT، از مچ بند هوشمند آنر بند 7 هم رونمایی کرد. با وجود اینکه این مچ بند به عنوان جانشین آنر بند 6 راهی بازار می شود، ولی نسبت به نسل قبلی با ارتقای قابل توجهی روبرو نشده است. در ادامه به مشخصات و ویژگی های این مچ بند می پردازیم.

10 دی 1401

این 10 میوه به کاهش وزن شما یاری می نماید

اما این نکته را نباید فراموش کنید که خوردن میوه به تنهایی شما را لاغر نمی کند بلکه داشتن یک رژیم مناسب به همراه میوه می تواند راه گشای لاغری شما باشد.

6 دی 1401

آنالیز ریتم تنفس نوزاد در چند ثانیه

مقدار گیری دقیق ریتم تنفس کودک چندان ساده نیست و بسیاری از والدین روی آنالیز دقیق شرایط تنفس نوزادان خود حساسیت دارند، به همین علت آنالیز شرایط تنفس نوزاد به وسیله یک گجت هوشمند می تواند مفید باشد.

4 دی 1401

عوارض و علایم مصرف بیش از حد ویتامین D

اگر به هر دلیلی نگران کمبود ویتامین D هستید، در معرض خطر پوکی استخوان قرار دارید یا شرایطی دارید که بر نحوه جذب مواد مغذی تأثیر می گذارد، توصیه می کنیم که با پزشک در خصوص آزمایش سطح ویتامین D صحبت کنید.

21 آذر 1401

تاریخ انتشار بازی نقش آفرینی ترسناک World of Horror مشخص شد؛ تریلر تازه آن را ببینید

استودیوی Panstasz به تازگی در کنار انتشار تریلری، از تاریخ انتشار بازی ترسناک و نقش آفرینی World of Horror رونمایی کرده است.

25 آبان 1401

30 حمایت نو وزارت ارتباطات از کسب و کار ها در فضای مجازی ، پلتفرم های ایرانی ظرفیت خود را نشان داده اند

وزیر ارتباطات گفت: باید به صورت ملی از کسب و کار های مجازی حمایت کرد، بنابراین نیازمند عزم و اراده همه نهاد ها و دستگاه ها هستیم.

11 آبان 1401

مردان ایرانی اینگونه عاشق می شوند!

ممکن است با مردی آشنا شده باشید که از مقدار علاقه او به خودتان خبر نداشته باشید و گاهی شک کنید که آیا او واقعا عاشق شماست یا نه؟

26 مهر 1401

مواد غذایی مفید برای تقویت قلب

شایع ترین بیماری قلبی، مربوط به گرفتگی دیواره سرخرگ ها است. علت گرفتگی سرخرگ ها، تشکیل تدریجی رسوب چربی و پلاک ها است. متاسفانه این بیماری علائمی ندارد تا وقتی که آسیب به حدی برسد که جریان خون به قلب محدود شود که نتیجه آن، حمله قلبی ناگهانی و کشنده است....

16 مهر 1401
تعداد: (334)