اسپرز با مثلث طلایی دالاس را شکست داد، ایندیانا همچنان می برد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، رقابتهای بسکتبال حرفه ای NBA بامداد امروز دوشنبه ادامه یافت که در یکی از این دیدارها تیم سن آنتونیو اسپرز با حمایت 18 هزار و 581 طرفدار خود در سالن ای تی اند تی سنتر مقابل دالاس ماوریکس به پیروزی 112 بر 106 دست یافت. در این بازی تونی پارکر، تیم دانکن و مانو جینوبیلی به ترتیب 22، 17 و 15 امتیاز کسب کردند تا همچنان مثلث طلایی اسپرز لقب گیرند. در طرف دیگر درک نوویتزکی اگرچه 22 امتیاز کسب کرد ولی نتوانست مانع شکست تیمش گردد.

اسپرز با مثلث طلایی دالاس را شکست داد، ایندیانا همچنان می برد

تیم دانکن، مانو جینو بیلی و تونی پارکر مثلث طلایی اسپرز در مراسم قبل از بازی با دالاس

تیم ایندیانا پیسرز نیز چهل و ششمین برد فصل را با رجحان 94 بر 91 مقابل یوتا جاز رقم زد. دیوید وست و پل جورج به ترتیب 25 و 22 امتیاز کسب کردند و از عوامل برد ایندیانا بودند. تعداد تماشاگران این ملاقات در سالن بنکرز لایف 18 هزار و 165 نفر اعلام شد.

دایانت گرت از یوتا در حال عبور از بازیکن ایندیانا دیده می گردد

تیم شیکاگو بولز هم در جدال برابر نیویورک نیکس به پیروزی 109 بر 90 دست یافت. بهترین بازیکن تیم شیکاگو در این مسابقه دی جی آگوستین بود که 23 امتیاز به دست آورد. کارملو آنتونی هم در ترکیب نیکس با 21 امتیاز به کار خود خاتمه داد که از این حیث بهتر از دیگر بازیکنان نیویورک بود.

دی جی آگوستین بازیکن شیکاگو و تایسون چندلر از نیویورک

تیم های اورلاندو مجیک و فیلادلفیا سونی سیکسرز هم مقابل دیدگان 16 هزار و 704 تماشاگر سالن اموی سنتر رو در روی هم قرار گرفتند که در خاتمه تیم اورلاندو با حساب 92 بر 81 برابر مهمان خود برنده شد. توبیاس هریس فوروارد تیم اورلاندو در این بازی 31 امتیاز کسب کرد و بهترین یار تیمش بود.

مایکل کارتر از فیلادلفیا مدافعان تیم اورلاندو را پیش روی خود می بیند

اوکلاهما سیتی ثاندرز صدرنشین کنفرانس غرب در سالن اختصاصی خود چساپیک انرجی و با حمایت 18 هزار و 203 تماشاگر برابر تیم شارلوت بابکتس پیروزی 116 بر 99 را از آن خود کرد. کوین دورانت فوروارد تیم ثاندرز در این مسابقه 28 امتیاز، 6 ریباند و 5 پاس منجر به امتیاز کسب کرد و بهترین بازیکن میدان برگزیده شد.

مدافعان شارلوت تنها نظاره گر اسم دانک کوین دورانت هستند

فینیکس سانز در جدال برابر آتلانتا هاوکس 129 بر 120 پیروز شد. جرالد گرین گارد تیم سانز 33 امتیاز به دست آورد و نقش مهمی را در این برد ایفا کرد. این بازی را 16 هزار و 759 نفر تماشا کردند.

دراگیچ، تاکر، مارکی ین موریس و برادرش مارکوس موریس بازیکنان سانز در بازی مقابل آتلانتا

تیم تورنتو رپتورز نیز در مصاف علیه گلدن استیت وریرز 104 بر 98 پیروز شد. در این ملاقات گارد راس هر دو تیم موثرترین بازیکنان تیم خود بودند. در ترکیب تیم میزبان دیمار دروزان با کسب 32 امتیاز شب خوبی را پشت سر گذاشت و استفان کری هم با 34 امتیاز موثرترین یار تیم گلدن استیت به حساب آمد.

لیکی لوری از تورنتو با خطای استفان کاری و کلی ثامپسون بازیکنان گلدن استیت متوقف شده است

در جدول رده بندی کنفرانس شرق تیم ایندیانا پیسرز با کسب 46 برد و 13 باخت صدرنشین است. در کنفرانس غرب هم تیم اوکلاهما سیتی ثاندرز با 45 پیروزی و 15 شکست در صدر جدول ایستاده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اسپرز با مثلث طلایی دالاس را شکست داد، ایندیانا همچنان می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپرز با مثلث طلایی دالاس را شکست داد، ایندیانا همچنان می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید