اوسیلیو: هیچ پیشنهاد مناسبی برای پریشیچ دریافت نکرده ام، پنجره جابجایی برای اینتر بسته شد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، با وجود انتشار اخباری مبنی بر پیشنهاد های مختلف آرسنال به اینتر برای خرید هافبک کروات این تیم، مدیر ورزشی نراتزوری ادعا کرد که هیچ پیشنهادی که بتواند نظر این باشگاه را جلب کند، دریافت نکرده است.

اوسیلیو: هیچ پیشنهاد مناسبی برای پریشیچ دریافت نکرده ام، پنجره جابجایی برای اینتر بسته شد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، پیرو اوسیلیو مدیر ورزشی باشگاه اینتر هشدار داد که فعالیت این باشگاه در پنجره جابجایی ژانویه تمام شده و اینکه هیچ پیشنهادی مناسبی که بتواند نظر او و همکارانش را برای فروش ایوان پریشیچ جلب کند، به آنها ارائه نشده است.

گفته می گردد که آرسنال مشتری پروپاقرص هافبک کروات اینتر است و علاوه بر پیشنهاد جذب قرضی او، پیشنهاد معاوضه اش با مسعوت اوزیل را هم مطرح نموده است که ظاهراً هیچ یک نظر اینتر را جلب ننموده است، اینتری که 40 میلیون یورو می خواهد یا انتقال قرضی با گزینه خرید اجباری در خاتمه فصل.

اوسیلیو در جمع وبلاگ خبری گردشگری گفت: پریشیچ می خواهد به لیگی خارج از ایتالیا برود اما هیچ پیشنهاد مناسبی برای او دریافت ننموده ایم. اگر او بماند، من از پریشیچ انتظار دارم که مانند همواره رفتاری حرفه ای داشته باشد. ما می خواهیم او را به حالت عادی برگردانیم و تصور نمی کنم که در این امر به مسئله ای برخورد کنیم. فکر هم نمی کنم که این کار خیلی به طول بینجامد.

مدیر ورزشی اینتر اضافه کرد: من همین جا می توانم اعلام کنم که پنجره جابجایی برای اینتر بسته شده است. ما با شیمه ورسالیکو به خاطر وضعیت جسمانی اش اختلافاتی داشتیم اما این مسئله را به خوبی و خیلی سریع با جذب سدریک سوارس رفع کردیم. اینتر در چند سال اخیر جهت پرتلاطمی را طی نموده و سه مرتبه مالکیتش تغییر یافته است اما الان یک مالک قوی و جاه طلب داریم که می خواهد سر فرصت و با صبر و حوصله اهداف بزرگش را محقق کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اوسیلیو: هیچ پیشنهاد مناسبی برای پریشیچ دریافت نکرده ام، پنجره جابجایی برای اینتر بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوسیلیو: هیچ پیشنهاد مناسبی برای پریشیچ دریافت نکرده ام، پنجره جابجایی برای اینتر بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید