ورزش

سد سلمان تنگه ساری؛ بهشتی دیدنی و شگفت انگیز

مازندران، استانی پر از دیدنی های بکر و باورنکردنی است. هرچند دفعه هم که به این استان سفر کرده باشید، مطمئناً بخشی از دیدنی های آن را هنوز ندیده اید؛ زیرا در هر گوشه ای از این استان زیبا، شگفتی و زیبایی دیگری وجود دارد. سد سلیمان تنگه ساری یکی از این دیدنی...

26 دی 1402

رونالدو هزینه درمان فاطمه حمامی را پرداخت می کند

تیم فوتبال النصر عربستان برای دیدار مقابل پرسپولیس به تهران آمد و در این سفر کریس رونالدو هم حضور داشت. رونالدو که برای اولین بار به ایران سفر می کرد با استقبال بی نظیر مردم و هوادارانش روبرو شد.

30 شهریور 1402

حساب باشگاه استقلال مسدود شد!

محمدرضا خالدآبادی دروازه بان جوان فصل گذشته استقلال در این فصل جابجایی بسیار مورد توجه نهاده شد و از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت.

6 شهریور 1402

پشت پرده انتقال طارمی به میلان

یکی از مهمترین سوژه های نقل و انتقالاتی تابستان سال جاری کوشش دو باشگاه میلانی برای خرید مهدی طارمی بود. ابتدا میلان بود که برای خرید ستاره ایرانی پورتو اقدام کرد اما در نهایت مبلغ درخواستی پورتو باعث شد تا آنها از انجام این انتقال منصرف شوند و پس از...

30 مرداد 1402

فیگور خاص سرمربی اسپانیایی تراکتور در تمرین

خبرنگاران- پاکو خمس اسپانیایی انتها بعد از برآورد های بسیار به تبریز برگشت تا در تمرینات تراکتور شرکت کند. او که فصل پیش توانست به همراه این باشگاه نمایش قابل قبولی اجرا کند امید زیادی دارد در این فصل رتبه بهتری کسب کند.

10 تیر 1402

این کهکشان پنهان در تصاویر جیمزوب نهفته بود!، عکس

اخترشناسان دانشگاه کرنل هنگام تجزیه و تحلیل اولین تصاویر از کهکشان اولیه که به وسیله تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا (JWST) گرفته شده بود، یک کهکشان همراه را کشف کردند.

28 فروردین 1402

مهاجمی مثل پریرا در ایران نداریم ، پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی در لیگ است

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیروزی این تیم مقابل ملوان، گفت: به نظرم پرسپولیس هنوز چیزی را از دست نداده است و هنوز شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ دارد.

18 فروردین 1402

جزایر قناری (Canary Islands) کجاست و چرا به این نام شناخته شده است؟

جزایر قناری به عنوان مرکز آفتابی اروپا شناخته می شوند و دمای ملایم و طیف وسیعی از جاذبه های طبیعی را در خود جای داده است. در واقع 5 جزیره از 7 جزیره آن به عنوان ذخیره گاه زیست کره معرفی شده اند. همینطور این مجمع الجزایر دارای چهار پارک ملی است. سواحل آن از...

25 اسفند 1401

تصاویر ، گرانترین شاسی بلند چینی بمب نو بازار تهران؟

گرانترین شاسی بلند چینی پس از رونمایی در این کشور بزودی به بازار ایران می آید؟ این پرسشی است که بازار خودرو منتظر پاسخ آن به وسیله مدیران خودرو می ماند. شرکتی که سال قبل با رونمایی از ماشین لاکچری تیگو 8 خبرساز شد. اگرچه آن خودرو همین حالا در بازار تهران...

13 اسفند 1401

هیچ جای جهان برای نوآوران فرش قرمز پهن نمی نمایند

به گزارش خبرنگاران، مصطفی رنجبر پیش ازظهر چهارشنبه در همایش رویداد تقاضامحور در آمل با اشاره به اینکه این همایش تا به امروز در بیش از 20 استان کشور برگزار شده است، اضافه کرد: تا خاتمه سال در تمامی استان ها برپا می گردد.

10 اسفند 1401

واکنش رسمی برزیلی ها به توافق با سرمربی رئال مادرید

مارکای اسپانیا اخیراً به نقل از منابع خود از چراغ سبز اولیه آنچلوتی به برزیلی ها خبر داده بود.

22 بهمن 1401

سوغاتی های منحصر به فرد برزیل را از کجا بخریم؟

اگر شما هم قصد سفر دارید و بلیط هواپیما خود را به مقصد برزیل رزرو نموده اید احتمالا به این فکر خواهید افتاد که چه سوغاتی هایی رامیتوانید برای خانواده و دوستان خود از برزیل تهیه کنید تا با آنها لذت سفرکردن را شریک شوید.

21 بهمن 1401

عکس ، بمب روحیه مسی روی سکوی قهرمانی ، چهره ای که بدون بازی جام را بالا برد تا به آرزویش برسد!

سرخیو آگوئرو که به تازگی فوتبال را کنار گذاشته هم در کنار سایر بازیکنان روی سکوی قهرمانی حاضر شد و فرصت لمس این جام و بالا بردنش را از دست نداد.

9 بهمن 1401

30 ایده کادو ولنتاین برای آقایان و پسرها با قیمت مناسب در سال 2023

کادوی روز ولنتاین چی برای آقایان چی بخربم؟ ولنتاین روز عشق و قدردانی از کسی که دوستش دارید و روز هدیه های مجذوب کننده و ابزار علاقه کردن است. روزی برای مرور همه خاطرات شیرینی دو نفره و یادآوری این موضوع که چقدر هم را دوست دارید. خریدن یک کادوی مجذوب کننده...

4 بهمن 1401

نقشه یحیی برای جذب ستاره تراکتور

باشگاه تراکتور عصر دیروز با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس رسما خواهان جذب سیامک نعمتی شد. این در شرایطی است که باشگاه مس کرمان هم برای جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده بود. به همین علت با خبر شدیم یحیی گل محمدی مخالف انتقال نعمتی به مس است، از این جهت...

30 دی 1401

مچ بند هوشمند آنر بند 7 با قیمت 35 دلار معرفی شد

شب گذشته آنر در کنار گوشی آنر 80 GT، از مچ بند هوشمند آنر بند 7 هم رونمایی کرد. با وجود اینکه این مچ بند به عنوان جانشین آنر بند 6 راهی بازار می شود، ولی نسبت به نسل قبلی با ارتقای قابل توجهی روبرو نشده است. در ادامه به مشخصات و ویژگی های این مچ بند می پردازیم.

10 دی 1401

عجیب ترین بلای کی روش بر سر تیم ملی ، معمای کی روش برای سرگرم کردن مردم ایران

به نحوه کار کارلوس کی روش در جام جهانی بیست و دوم نقدهای متعددی وارد است اما جالب ترین و عجیب ترین کار او این بود که با وجود این امکان قانونی که 26 بازیکن را به قطر ببرد 25 نفر را با خود همراه کرد و نفر بیست و ششم را هرگز انتخاب نکرد.

16 آذر 1401

واکنش هردمن به حذف از جام جهانی، یک اینچی که کار کانادا را ساخت

سرمربی تیم ملی کانادا در شبی که نخستین گل این کشور در جام جهانی به ثمر رسید به شکستش مقابل کرواسی واکنش نشان داد.

12 آذر 1401

جنجال بزرگ رقیب تیم ملی؛ مقابل ایران بازی نمی کنیم ، برد مهم در راه جام جهانی!

تیم ملی بسکتبال استرالیا تا این لحظه اقدامی برای دریافت ویزای ایران انجام نداده و احتمالا به تهران نمی آید.

13 آبان 1401

ذوب آهن پنج ، نفت مسجد سلیمان یک

در آخرین مسابقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی پرگل رسید.

6 آبان 1401
تعداد: (336)