استوری احساسی بهروز عطایی: بهترینید پسرانم!

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، بهروز عطایی چند روز بعد از صعود تیم ملی به مرحله نهایی لیگ ملت ها پستی احساسی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

استوری احساسی بهروز عطایی: بهترینید پسرانم!

پیش از آغاز لیگ ملت ها و با وجود قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، بسیاری معتقد بودند که ایران با یک مربی ایرانی نمی تواند در سطح جهانی پیروز ظاهر گردد و نتایج خوبی کسب کند.

بعد از انتها هفته اول لیگ ملت ها این نقدها به اوج خود رسید چرا که تیم ملی والیبال ایران دو شکست سنگین و غیرمنتظره را مقابل هلند و ژاپن تجربه کرد تا بهروز عطایی تحت حداکثر فشار قرار بگیرد.

هفته دوم رقابت های لیگ ملت ها آغاز دگرگونی تیم ملی والیبال ایران بود. پیروزی برابر قدرت بزرگی مثل آمریکا، نمایش خوب مقابل برزیل با وجود شکست و نهایتاً برد قاطع برابر کانادا آرامش را به عطایی و تیم ملی برگرداند. اوج کار ملی پوشان هفته سوم رقابت ها بود که ما پیروز شدیم سه قدرت بزرگ جهان یعنی لهستان، اسلوونی و صربستان را شکست دهیم و جواز حضور در مرحله حذفی لیگ ملت ها را کسب کنیم.

بهروز عطایی که حالا نشان داده می گردد به او اعتماد کرد در یک پست اینستاگرامی از شاگردانش تشکر نموده است. سرمربی تیم ملی ضمن انتشار ویدئویی نوشت: با شاگردانت آغاز می کنی عرق می ریزی، گلویت خشک می گردد، فریاد می کشی و شاگردی که آسیب دیده درد می کشد تو هم درد می کشی؛ و این شمایید که بهترینید پسرانم.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "استوری احساسی بهروز عطایی: بهترینید پسرانم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوری احساسی بهروز عطایی: بهترینید پسرانم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید