اولین رندرهای سامسونگ گلکسی A33 منتشر شد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، چند روز قبل یکی از افشاگران اظهار داشت که گوشی گلکسی A33 در 4 رنگ راهی بازار می گردد و حالا به لطف انتشار رندرهای این گوشی، با خیال راحت می توانیم به ویژگی های ظاهری آن بپردازیم. طراحی این گوشی شباهت زیادی به گلکسی A32 دارد و هر دو از بریدگی نمایشگر قطره ای شکل و دوربین چهارگانه بهره می برند.

اولین رندرهای سامسونگ گلکسی A33 منتشر شد

البته برخلاف نسل قبلی که هر 4 دوربین به طور جداگانه در پنل پشتی تعبیه شده اند، گلکسی A33 دارای ماژول دوربین است که طراحی این ماژول تا حدی یادآور گوشی های اوپو فایند X3 و X3 پرو است. گفته می گردد این گوشی از نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن FHD+ بهره می برد. ظاهرا دوربین چهارگانه این گوشی نسبت به نسل قبلی از کیفیت بسیار بهتری بهره می برند که اگر اینطور باشد، احتمالا با استقبال گسترده کاربران روبرو خواهد شد.

در سمت راست بدنه می توانیم دکمه های پاور و تنظیم صدا را ببینیم و بعلاوه در بخش پایینی کنار پورت USB-C میکروفون و اسپیکر تعبیه شده است. ضمناً برخلاف گوشی گلکسی A32، در A33 دیگر خبری از جک هدفون نیست و با توجه به حذف این پورت از بدنه A53، به نظر می رسد سامسونگ جک هدفون را از بیشتر گوشی های میان رده خود حذف نموده است.

ضخامت این گوشی 8.1 میلی متر است که اگر برجستگی ماژول دوربین را هم حساب کنیم، ضخامت آن به 9.7 میلی متر می رسد. گفته می گردد در نخستین ماه سال 2022 سامسونگ از گلکسی A33 رونمایی خواهد نمود. باید خاطرنشان کنیم گلکسی A32 5G هم در ماه ژانویه معرفی گردید و یک ماه بعد مدل 4G این گوشی از راه رسید. البته در رابطه با گلکسی A33 نباید انتظار عرضه مدل 4G را داشته باشیم و کاربران چاره ای جز خرید مدل 5G آن نخواهند داشت. با توجه به اینکه ظاهرا فقط چند ماه دیگر این گوشی راهی بازار می گردد، تا آن موقع بدون شک جزئیات بیشتری از آن فاش خواهد شد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین رندرهای سامسونگ گلکسی A33 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین رندرهای سامسونگ گلکسی A33 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید