ایجاد اشتغال برای 892 نفر طی امسال در ایلام

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، قاسم سلیمانی دشتکی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل استان گفت: کارهای خوبی در استان از جمله در همین جلسات ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری در استان اجرا شده که باید به مردم ارائه گردد.

ایجاد اشتغال برای 892 نفر طی امسال در ایلام

وی از ایجاد و تثبیت 892 شغل در پی مصوبات ستاد تسهیل در استان اطلاع داد و گفت: این آمار بسیار خوبی در استان است که حتما باید اطلاع رسانی گردد.

سلیمانی دشتکی هدف از اطلاع رسانی به موقع امورات پیش روی دستگاه های اجرایی را گزارش به مردم مطرح نمود وگفت: از طرفی ما می خواهیم فعالیت هایی که دوستان و دستگاهها انجام می دهند نادیده گرفته نگردد و از جهت دیگر مردم را امیدوار به برطرف مسائل نمایند.

استاندار ایلام از دبیر جلسات مختلف از جمله ستاد تسهیل، ستاد اقتصاد مقاومتی، شورای اشتغال و دیگر کمیسیون ها خواست نسبت به ارائه عملکرد این جلسات و مصوبات و اقدامات انجام شده گزارشات لازم را به مردم و وزارتخانه ها ارائه دهند.

وی اضافه کرد: مدیران در میان مردم حضور یابند و گزارش فعالیت های خود را به مردم ارائه دهند چرا که باعث می گردد برخی عنوان نمایند که جلسات متعدد هیچ دستاوردی ندارد در حالی که بسیاری از واحدهای صنعتی در جلسات مختلف معین تکلیف و فعال شده اند و اشتغال بسیاری در استان حفظ شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایجاد اشتغال برای 892 نفر طی امسال در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد اشتغال برای 892 نفر طی امسال در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید