با این نکات برای سفر آماده شوید

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، نکاتی که شما را از نظر ذهنی برای سفر آماده می نماید

برنامه ریزی برای سفر می تواند مثل خود سفر لحظات شیرینی را برای شما ایجاد کند. وقتی با شور و هیجان زیاد در حال آماده کردن مقدمات سفر هستید مطمئنا دلتان می خواهد سفری خوب و خوش را پیش رو داشته باشید. با خبرنگاران همراه باشید و نکاتی درباره سفر را بخوانید که به شما یاری می نماید تا از نظر ذهنی برای سفر آماده شوید.

با این نکات برای سفر آماده شوید

1.به ماجراجویی های نو بله بگویید

سفر باعث می گردد که چشمان خودمان را باز کنیم، از نقطه امن خارج شویم و واقعا زندگی کنیم. در سفر زندگی روزمره و روتین دیگر دست و پای ما را نمی بندد و آنقدر آزادیم که می توانیم هر کاری بخواهیم را انجام دهیم. اما برای اینکه کشور و محیط نو را کاملا تجربه کنیم باید بتوانیم بر ترس ها و نگرانی های خودمان غلبه کنیم و ماجراجویی های نو را امتحان کنیم.

2.از سفر هم به مقدار مقصد لذت ببرید

مطمئنا بیشتر ما دوست داریم در بر روی کوه ها و جزایر عجیب سلفی بیندازیم اما زیبایی ها و رازهای سفر معمولا خودشان را از راههای غیر منتظره ا به ما نشان می دهند. در هنگام سفر همه ما یک هدف و مقصدی داریم اما در طول سفر مردم نو، موانع، انواع وسایل حمل و نقل، سواحل دست نیافتنی و شهرهای غیرتوریستی را هم با آغوش باز بپذیرید.

3.خودتان را زیاد جدی نگیرید

وقتی به سفر می رویم چیزهای مادی مثل کفش مورد علاقه، لباس مورد علاقه و عضویت در باشگاه را پشت سر خود قرار می دهیم. شاید در ابتدا سازگار شدن با این شرایط سخت به نظر برسد اما از شرایط نو لذت ببرید، مسافرت همین است! سفر، ما را از تمایلات مادی و قضاوت رها می نماید، در سفر باید در حال زندگی کنیم و از زمان اکنون لذت ببریم.

4.از خداحافظی نترسید

در سفر با هر انسان نوی که آشنا می شوید به شما چیزی یاد می دهد، شما را از نقطه ای به نقطه دیگر می برد و یا به شما روی دیگری از جاذبه های شهر را نشان می دهد. کم کم متوجه می شوید که فقط تعداد کمی از افرادی که با آن ها دیدار می کنید برای هفته ها و ماه ها در ماجراجویی های مختلف در کنار شما می مانند و در جایی باید با آن ها خداحافظی کنید.

5.موبایل خود را کنار بگذارید

بیشتر گردشگران همواره گوشی همراه خود را در دست دارند. با اینکه این گوشی ها می توانند در سفر خیلی به درد بخورند، راه را به شما نشان دهند و اپلیکیشن هایی را به شما بدهند که به یاری آن ها سفر برای شما خیلی آسان گردد اما در سفر کمتر از آن ها بهره ببرید. شما به کشور نوی رفته اید و افراد و فرصت های نوی در اطراف شما هستند پس به این ها بچسبید! در سفر کمتر به گذشته و خانه فکر کنید و از دیدنی ها، مکان ها و بوی غذاهای نو لذت ببرید. برای کار کردن با گوشی وقت های خاصی را اختصاص دهید و سعی کنید بیشتر به اطراف خود نگاه و مقصد نو را تجربه کنید.

منبع: stayatbase.com

منبع: الی گشت

به "با این نکات برای سفر آماده شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این نکات برای سفر آماده شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید