برق کدام صنایع از ابتدای پاییز قطع شده است؟

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، مصطفی رجبی مشهدی اضافه نمود: اولویت بندی شدن مصرف برق صنایع فولاد، به علت افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت های تامین سوخت در فصل زمستان است و تا به امروز برق هیچ صنعتی قطع نشده است.

برق کدام صنایع از ابتدای پاییز قطع شده است؟

وی ادامه داد: برای جلوگیری از قطعی برق باید محدودیت هایی مانند ممنوعیت استخراج رمز ارزهای دیجیتال و اولویت بندی برق صنایع انجام گردد.

نگرانی از تامین سوخت به موقع برای نیروگاه ها یکی از دغدغه های صنعت برق است و بر همین اساس و با هدف پیشگری از خاموشی اقدام هایی در دستور کار قرار گرفته است.

چندی پیش هم وزیر نیرو گفت: مشترکانی که در اوج بار تابستانی بیش از سطح الگوهای مشخص شده مصرف برق، صرفه جویی نمایند مشوق هایی به اندازه 2 برابر نرخ خرید تضمینی برق دریافت خواهند کرد.

علی اکبر محرابیان اضافه نمود: اوج بار تابستانی حدود یک ماه است و اگر مشترکی در این یک ماه رعایت کند نه تنها قبض رایگان دریافت خواهد نمود بلکه به اندازهی که صرفه جویی نموده و به نرخ 2 برابر خرید تضمینی برق پاداش خواهد گرفت و می تواند پول خود را به طور نقد از شرکت فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) دریافت دارد.

منبع: ایرنا

منبع: تجارت نیوز

به "برق کدام صنایع از ابتدای پاییز قطع شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق کدام صنایع از ابتدای پاییز قطع شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید