برنی سندرز: فرمان مهاجرتی ترامپ علیه مسلمان ها را لغو می کنم

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری به نقل از نیوزویک، برنی سندرز سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا بیان کرد: اولین کاری که پس از پیروزی در انتخابات انجام می دهم لغو تَک تَک چیزهائی است که ترامپ در راستای تضعیف و آسیب رساندن به مهاجران انجام داده است.

برنی سندرز: فرمان مهاجرتی ترامپ علیه مسلمان ها را لغو می کنم

این سناتور دموکرات آمریکائی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا در ادامه نوشت: از جمله آن ها فرمان ممنوعیت ورود مسلمان ها (به آمریکا) (فرمان مهاجرتی ترامپ) خواهد بود.

این در حالیست که نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز دیروز دوشنبه اعلام کره بود که این نهاد کوشش می نماید تا در هفته های آینده طرح دولت ترامپ مبنی بر ممنوعیت سفر اتباع چند کشور مسلمان به کشورش (فرمان مهاجرتی ترامپ) را لغو کند.

در بیانیه صادره از سوی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در این خصوص آمده بود: دموکرات های مجلس نمایندگان همچنان به مخالفت با طرح غیرآمریکایی و بی رحمانه رئیس جمهور ترامپ پیرامون ممنوعیت سفر به ایالات متحده ادامه خواهند داد.

لازم به ذکر است، پیشتر شهروندان ایران، لیبی، کره شمالی، سومالی، سوریه و یمن و نیز مقام های ونزوئلا و خویشاوندان آنها از کسب ویزا مهاجرت و غیرمهاجرت منع شده بودند.

همچنین، ترامپ چندی چیش خاطرنشان کرد که نام 7 کشور دیگر را به فهرست کشورهای مشمول قانون اجرایی ممنوعیت مهاجرت اضافه می نماید (بلاروس، اریتره، قرقیزستان، میانمار، نیجریه، سودان و تانزانیا).

منبع: خبرگزاری مهر

به "برنی سندرز: فرمان مهاجرتی ترامپ علیه مسلمان ها را لغو می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنی سندرز: فرمان مهاجرتی ترامپ علیه مسلمان ها را لغو می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید