بسته خبری تیم امید ، زمین افتضاح و امید بسیار

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، آزادی: زمین تمریم تیم امید افتضاح است

محمدرضا آزادی در حاشیه تمرین سه شنبه تیم فوتبال امید درباره شرایط این تیم گفت: همه ما آماده هستیم که برای قهرمانی بجنگیم و در نهایت به المپیک صعود کنیم. امیدوارم طلسم را بشکنیم و به المپیک صعود کنیم.

بسته خبری تیم امید ، زمین افتضاح و امید بسیار

آزادی در خصوص کیفیت زمین تمرین تیم فوتبال امید گفت: زمین افتضاح است و نمی توان روی آن تمرین کرد. قرار است هفته آینده به محل دیگری برویم که کیفیت بهتری دارد.

بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص حضورش در تمرینات تیم امید گفت: لیکنز (سرمربی تراکتورسازی) اجازه داد تا در تمرینات تیم امید شرکت کنم. به هرحال ما در خدمت تیم امید هستیم.

آزادی در خصوص غیبت بعضی از بازیکنان در تمرینات تیم امید گفت: قرار است تا دو سه روز دیگر این بازیکنان به جمع ما محلق شوند. اگر این تعداد اضافه شوند، دسته جمعی می توانیم تمرین نموده و شرایط را بهتر کنیم. البته عدم حضور این بازیکنان خیلی لطمه ای به تیم نمی زند.

قائدی: به دلیل مصدومیت به تمرین تیم امید آمدم

مهدی قائدی، بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان در حاشیه تمرین این تیم گفت: خدا را شکر تمرینات مان بعد از تعطیلی اردوی قبلی تیم، در حال اجرا است. تیم هنوز تکمیل نشده و 20 روز مانده به شروع بازی ها نتوانستیم تمریناتی که سرمربی تیم می خواهد را انجام دهیم. من به تیم مان اعتقاد دارد و امیدوارم از این مرحله صعود کنیم.

قائدی در خصوص اینکه تیم امید بازی های محبت آمیز خوبی نداشته و با این شرایط چگونه به صعود امیدوار است، گفت: بازی محبت آمیز انجام دادیم، اما آن بازی های محبت آمیز ای که مربی می خواهد را نداشته ایم. فقط با تیم های آسیایی بازی نموده ایم و درست است که باید برای صعود به المپیک با تیم های آسیایی بازی کنیم، اما اگر با ژاپن، کره جنوبی یا چین بازی می کردیم، فکر می کنم می توانستیم آمادگی بهتری داشته باشیم. ما با تیم هایی بازی نموده ایم که در سطح تیم ایران نبوده اند و به نظرم به بازی های قوی تری احتیاج داشتیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره اینکه تیمش در غیاب او باید به مصاف الدحیل برود و پیش بینی اش از این بازی چیست، گفت: امیدوارم که استقلال نتیجه خوبی به دست بیاورد. مطمئنم این بازی را می بریم. با بچه ها هم صحبت نموده ام و روحیه خوبی دارند. امیدوارم مقابل الدحیل نتیجه بگیرند.

قائدی در واکنش به این مسئله که چرا شفر فقط او را برای حضور در اردوی تیم امید آزاد نموده و آیا نگران این مسئله نیست که در استقلال صندلی خود را از دست بدهد، گفت: خیر، من به دلیل مصدومیت در ایران مانده بودم که کارهای فیزیوتراپی ام را انجام بدهم. آقای شفر هم گفت دیگر کنار تیم امید بمانم و بعد از مسابقات انتخابی المپیک به استقلال اضافه می شوم.

شجاعی: 7-6 ماه طول کشید تا دوباره بتوانم به تیم امید بیایم

علی شجاعی، هافبک تیم امید و نساجی که به مدت 7 ماه از حضور در جمع ملی پوشان به دور بود اکنون برای بار سوم در لیست انتخابی کرانچار قرار گرفته است و از او در خصوص شرایط این روزهایش باتوجه به اتفاقات گذشته می پرسیم که او در پاسخ می گوید: به دلایلی که خب قبلا گفتم و عدم اجازه آقای نکونام در مسابقات آسیایی جاکارتا در اردوی تیم ملی امید حضور نداشتم که همین موضوع باعث دلخوری آقای استیلی و آقای کرانچار شد و تقریبا 6، 7 ماهی طول کشید تا من دوباره به تیم ملی دعوت شوم، این اتفاق کارم را در برگشت کمی سخت کرد اما تمام کوششم را کردم تا در هر تمرین و بازی بهترین عملکرد را داشته باشم تا اعتماد آقای کرانچار را دوباره به خودم جلب کنم.

او در ادامه گفت: در آن موقع که اجازه حضور نیافتم با بهترین عملکردم در دیدارهای لیگ برتر تمام کوششم را کردم که بتوانم نگاه مسئولین را به خودم جلب کنم اما متاسفانه نشد و این موضوع من را خیلی اذیت کرد اما همواره کوششم را چند برابر می کردم و در شب هایی که تیم برای بازی ها می رفت فقط و فقط با این انگیزه که دوباره با کوشش در کنار ملی پوشان قرار خواهم گرفت و با قرار دریافت در جمع تیم ملی امید شب را صبح می کردم که خدا را شکر توانستم این کار سخت را به نتیجه برسانم و بار دیگر نظر کادرفنی را به خودم جلب کنم و در لیست انتخابی آنها قرار بگیرم.

شجاعی گفت: بعد از گذشت 6 ماه از آن جریانات این سومین اردویی است که دعوت می شوم و اینطور نیست که کوششم حالا با دعوت شدن مجدد به تیم ملی کم کنم و باز هم کوشش می کنم که بهترین نمایش و عملکرد را برای تیم ملی داشته باشم.

3

منبع: ایران ورزشی

به "بسته خبری تیم امید ، زمین افتضاح و امید بسیار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری تیم امید ، زمین افتضاح و امید بسیار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید