برترین فیلم هایی که حال شما را خوب می نمایند

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، داشتن حال و احوال خوب احتمالا انتظار زیادی از زندگی نیست اما شرایط و روزگار مدرن امروز دردسرهای بسیاری به همراه دارد. بنابراین بسیاری از مردم رسیدن به حال خوب را تقریبا غیرممکن نمی دانند. اگرچه برخی اتفاق ها قابل کنترل نیستند و پیش بینی شرایط امروزی حتی در کوتاه مدت هم سخت به نظر می رسد اما همواره سوژه های خوبی وجود دارند که حال خوبی به همراه دارند. فیلم های سینمایی شیرین و دوست داشتنی که حس دلنشینی به همراه دارند. در ادامه می توانید تعدادی از برترین فیلم هایی که حال شما را خوب می نمایند، آنالیز کنید.

برترین فیلم هایی که حال شما را خوب می نمایند

Billy Elliot (بیلی الیوت)

نمره منتقدان: 85 از 100

در پی دیدنی یک درام روانشناختی بی نظیر و دوست داشتنی هستید؟ بیلی الیوت که روایت کلیدی اش برای مدتی بسیار طولانی در فکر و روحتان باقی می ماند احتمالا یک انتخاب دوست داشتنی و تمام عیار باشد. فیلمی از سینمای انگلیس که مسائل مالی اجتماعی را به باورهای سنتی مردسالانه گره می زند تا در نهایت نتیجه گیری شیرینی از دل هویت منفی همه ویژگی های نادرست فرهنگی داشته باشد.

خلاصه داستان: خانواده سنتی یک پسربچه تصمیم می گیرند او را برای آموزش بوکس راهی یک شهر دیگر نمایند. اما پسرک متوجه می شود نه تنها علاقه ای به بوکس ندارد بلکه شیفته پایکوبی باله است! با وجود همه مخالفت های خانواده، پسرک می خواهد باله را به عنوان یک حرفه انتخاب نموده و آن را به صورت کاملا جدی ادامه دهد و به یک پایکوب باله شناخته شده تبدیل شود.

500 Days of Summer (پانصد روز از تابستان)

نمره منتقدان: 85 از 100

این درام کمدی عاشقانه با یک روایت غیرخطی پیروز شد به یکی از برترین فیلم های سال 2009 تبدیل شود که حتی فروش خوبی را هم در گیشه های جهانی تجربه کرد. اگر این روزها به دیدنی یک فیلم کمدی عاشقانه احتیاج دارید، شاید 500 روز از تابستان همان چیزی باشد که انتظارات شما را برآورده می نماید. فیلمی که به شدت حال خوب کن و دوست داشتنی به نظر می رسد و برای مدتی طولانی در فکر دیدنگرش باقی می ماند.

خلاصه داستان: پسری به نام تام هانسن با دختری به نام سامر فین در محیط کار اداره می شود. یکی از همکاران آن ها به سامر اطلاع می دهد که تام او را دوست دارد و این اتفاق آغازگر رابطه ای جدی تر میان دو آن است اما سامر تاکید دارد هرگز به ازدواج علاقه ای ندارد.

Little Miss Sunshine (آفتاب خانم کوچولو)

نمره منتقدان: 91 از 100

یک کمدی آمریکایی که براساس نمایشنامه ای به همین نام ساخته شده و برای کسب چهار جایزه آموزشگاه اسکار هم نامزد شد و در نهایت به دو جایزه برترین بازیگر نقش مکمل مرد و برترین فیلم نامه قناعت کرد. فیلم آفتاب خانم کوچولو به وضوح از دوران خودش در سال 2006 جلوتر بود. بنابراین اگر به دیدنی فیلم های درامی که کمدی خانوادگی پررنگی دارند علاقه مند هستید، این فیلم را نباید فراموش کنید.

خلاصه داستان: هر سال یک جشنواره موسیقی برای دختران خردسال در استان کالیفرنیا برگزار می شود. آلیو دختر یک خانواده میانه آمریکایی برای شرکت در این مسابقه انتخاب شده و حالا اعضای خانواده تصمیم می گیرند با وجود همه محدودیت هایی که دارند برای حضور دختر کوچکشان در این مسابقه راهی یک سفر طولانی شوند.

Silver Linings Playbook (دفترچه امیدبخش)

نمره منتقدان: 93 از 100

فیلم دفترچه امیدبخش دیدنگرش را از منجلاب افسردگی و ناامیدی بیرون می کشد و با کمدی مجذوب کننده و شیرینی که دارد از هنرنمایی بازیگران توانمندی مانند بردلی کوپر و جنیفر لاورنس بهره می برد. این فیلم می تواند یکی از فیلم های شیرین و امیدبخشی باشد که معنای زندگی واقعی را به دیدنگرش یادآوری می نماید.

خلاصه داستان: پاترویزو سولیتانو با همراهی مادرش از آسایشگاه روانی به خانه باز می شود. او تصمیم دارد سبک زندگی خود را عوض کند و گذشته تلخی که تجربه نموده را کنار بگذارد. در این میان او با خواهر دوست همسر سابقش یعنی تیفانی آشنا می شود که اخیرا به علت حادثه ای همسرش را از دست داده است. رابطه محبت آمیز و خنده داری میان آن ها شکل می گیرد که آهسته آهسته جدی تر می شود.

Sing Street (خیابان آواز)

نمره منتقدان: 95 از 100

شاید خیابان آواز تنها فیلم این فهرست باشد که به همان مقدار که می تواند حال شما را بهتر از قبل کند می تواند حسابی هم تاثیرگذار و ناراحت نماینده باشد. این بار با فیلمی روبرو هستید که هم خوشبین است و هم واقع گرا. به همین علت ارتباط خوب برقرارکردن با فیلم خیابان آواز کمی سخت به نظر می رسد اما واقعیت امر آن است که داستان این فیلم دوست داشتنی فراتر از تاثیری که از آن انتظار دارید، در برابر شما می ایستد.

خلاصه داستان: یک پسرک ایرلندی برای اینکه دختر مورد علاقه اش را تحت تاثیر قرار دهد، تصمیم به تاسیس یک گروه موسیقی می گیرد تا آهنگ های محبوب را بازخوانی نمایند.

School of Rock (مدرسه راک)

نمره منتقدان: 91 از 100

این فیلم برای طرفداران موسیقی یک انتخاب بی نظیر است. با این حال اگر ارتباط خوبی با دنیای موسیقی برقرار نمی کنید هم این فیلم برای شما مجذوب کننده به نظر می رسد. . فیلم مدرسه راک یکی از تاثیرگذارترین فیلم های دوران خودش بود که هنوز هم طرفداران بسیاری دارد. جک بلک، بازیگر شناخته شده آمریکایی که بیشتر به علت حضور در فیلم های کمدی شناخته می شود یکی از فراموش نشدنی ترین هنرنمایی های دوران حرفه ای اش را در این فیلم به نمایش گذاشته است.

خلاصه داستان: دوئی فین یک نوازنده گیتار در یک گروه موسیقی راک است اما ناگهان از گروه اخراج می شود. حالا دوئی مانده و مجموعه ای تمام نشدنی از هزینه های زندگی که راهی برای مدیریت آن ها وجود ندارد. دوست صمیمی او، با پیشنهاد کاری مجذوب کنندهی برای آموزگاری در یک مدرسه روبرو می شود. اگرچه دوست دوئی این پیشنهاد را رد می نماید اما دوئی تصمیم می گیرد به جای او وارد این مدرسه شود. وقتی دوئی به عنوان معلم انتخاب می شود، کوشش می نماید تا موسیقی راک را به شاگردانش بیاموزد

Amélie (امیلی)

نمره منتقدان: 88 از 100

ساخته بی نظیر و تکرارنشدنی ژان پیر ژونه احتمالا همان شاهکاری است که سینمای فرانسه به داشتن آن افتخار می نماید. فیلمی که فراتر از یک داستان عاشقانه به نظر می رسد و سرشار از عشق و محبت و نوع دوستی است. احساسات سرشاری که در فیلم امیلی موج می زند شاید در تاریخ سینما بی بدیل باشد. بنابراین این ساخته متفاوت سینمای فرانسه یکی از همان فیلم های متفاوتی است که حال شما را حسابی خوب می نماید.

خلاصه داستان: امیلی پولن زنی تنها در پاریس است. اگرچه زندگی او از همان دوران کودکی سرشار از تراژدی های مهیب بوده اما قلب امیلی پولن همواره بزرگتر آن بود که تحت تاثیر غم های دردناک زندگی اش باشد.

در این زمینه بخوانید:

پردرآمدترین بازیگران سال 2020؛ از صدرنشینی دواین جانسون تا حضور جکی چان

جوکر 2 ساخته می شود؟

معرفی سریال Unbelievable: یک داستان باورنکردنی اما واقعی

برترین فیلم های تاریخ سینمای کره جنوبی که باید دیدن کنید

Chocolat (شکلات)

نمره منتقدان: 64 از 100

فیلم شکلات با ترکیب سوژه های مذهبی و فانتزی به یک روایت احساسی خاص تبدیل شده که احتمالا نمی توانید برای مدتی طولانی آن را فراموش کنید. این فیلم در حقیقت یکی از چندین ساخته دلنشین لارس سون هالستروم، کارگردان صاحب سبک سوئدی است که ژولیت بینوش دوست داشتنی را در برابر جانی دپ مجذوب کننده قرار داده تا یک داستان تاثیرگذار را به برترین شکل روایت نموده و سرانجام خاصی را رقم بزند.

خلاصه داستان: مادری همراه با دختر شش ساله اش به یک شهر تخیلی در فرانسه مهاجرت می نماید تا زندگی جدیدی را آغاز نموده و همه تلخی های گذشته را فراموش کند. اما اهالی شهر تعصبات مذهبی خاصی دارند که کشیش سخت گیر شهر هم به آن ها دامن می زند.

منبع: ایرنا زندگی

به "برترین فیلم هایی که حال شما را خوب می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین فیلم هایی که حال شما را خوب می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید