تزریق بیش از یک میلیون و 500 هزار دُز واکسن کرونا در زنجان

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: از زمان شروع واکسیناسیون کرونا تا به امروز بیش از یک و نیم میلیون دُز واکسن در استان تزریق شده است.

تزریق بیش از یک میلیون و 500 هزار دُز واکسن کرونا در زنجان

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری از زنجان، صائینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان بابیان اینکه از زمان شروع واکسیناسیون کرونا تا به امروز بیش از یک میلیون و 500 دُز واکسن در استان زنجان تزریق شده است، گفت: فرایند تزریق دُز سوم واکسن کرونا در زنجان آنگونه که باید و شاید مناسب نبوده و نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است.

او ادامه داد: اشخاصی که در 2 نوبت گذشته واکسن های سینوفارم و برکت تزریق نموده اند 3 ماه پس از دریافت دُز دوم واکسن می توانند به پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نموده و دُز سوم واکسن خود را دریافت نمایند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: گروه هایی که در 2 نوبت گذشته واکسن های آسترازنکا و اسپوتینگ وی دریافت نموده اند نیز بایستی 6 ماه از زمان تزریق دُز دوم واکسنشان گذشته باشد تا بتوانند دُز سوم را هم دریافت نمایند.

او اضافه نمود: تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای همه افراد جامعه علی الخصوص کسانی که بیشتر در معرض خطر ابتلا به این ویروس هستند حائز اهمیت است.

صائینی با تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تا زمان رسیدن به کنترل کامل این ویروس، گفت: تنها راه در امان ماندن از گزند ویروس کرونا تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است و در این میان از مردم زنجان درخواست می گردد استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی را بیش از پیش مد نظر قرار دهند.

م

وبلاگ خبری گردشگری زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تزریق بیش از یک میلیون و 500 هزار دُز واکسن کرونا در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق بیش از یک میلیون و 500 هزار دُز واکسن کرونا در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید