تعهدات بین کیانوش و فدراسیون وزنه برداری مکتوب می گردد

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، رییس فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد تعهدات بین کیانوش رستمی و فدراسیون باید دوطرفه و مکتوب باشد.

تعهدات بین کیانوش و فدراسیون وزنه برداری مکتوب می گردد

علی مرادی در گفت و گو با وبلاگ خبری گردشگری درباره اینکه گفته می گردد، قرار ست جلسه ای با کیانوش رستمی در مورد برنامه هایش داشته باشند، بیان نمود: ما پس از نشستی که با رییس کمیته ملی المپیک داشتیم، جلسه ای را با رستمی داشتیم و برنامه هایش را ارائه کرد که داریم ارزیابی می کنیم. یکی از برنامه هایش درخواست اردوی برون مرزی بوده که نمی توانیم آن را قبول کنیم چراکه کشورهای دیگر درخواست اردوی مشترک با ما را دارند و باید باید سعی کنیم اردوهای داخلی را تقویت کنیم.

او ادامه داد: ما برنامه های رستمی را ارزیابی خواهیم کرد و نشست دیگری را می خواهیم مهیا کنیم چون به هر حال تعهدات بین فدراسیون و این جوان دوطرفه است و باید همه چیز مدون و مکتوب گردد. مکتوب شدن آن را هم به رییس کمیته ملی المپیک منعکس می کنیم. بحث های اجرایی و مدیریتی یک طرف ماجرا است و بحث های فنی طرف دیگر . از لحاظ فنی اینکه چه کسی می تواند در المپیک شرکت کند، درواقع خود افراد باید کوشش نمایند چون براساس سیستم جدید کسب سهمیه المپیک، فدراسیون جهانی وزنه برداران براساس امتیاز هایی که گرفتند به صورت انفرادی دعوت می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تعهدات بین کیانوش و فدراسیون وزنه برداری مکتوب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعهدات بین کیانوش و فدراسیون وزنه برداری مکتوب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید