حضور معروف ترین خیابان دنیا در فرودگاه چانگی

به گزارش وبلاگ خبری گردشگری، خیابان کنجد یا سِسِمی، یک مجموعه تلویزیونی معروف و محبوب آمریکایی مخصوص بچه ها است که افراد زیادی در جهان با آن خاطره دارند.

حضور معروف ترین خیابان دنیا در فرودگاه چانگی

ماجراها و تفریح های تعاملی برای همه افرادشگفتی های فرودگاه چانگی، سنگاپور، را با گروه دوست داشتنی خیابان سِسِمی (Sesame Street) کشف کنید! سال جاری، با فرا رسیدن تعطیلات دانش آموزان در ماه های مارس، ژوئن و سپتامبر، کارناول چانگی عاشق بچه ها است (چانگی Loves Kids) مجموعه ای از شگفتی ها و بازی های بچه هاه برای بچه ها تدارک دیده است. شخصیت های خیابان سسمی، المو (Elmo)، غول شیرینی (Cookie Monster) پرنده بزرگ (Big Bird)، ابی کدبی (Abby Cadabby) و اسکار گروچ (Oscar the Grouch)، با بازی های تعاملی و مجذوب نماینده کوشش می نمایند تا مسافران و بازدیدنمایندگان فرودگاه را به سفری سرگرم نماینده و اکتشافی ببرند.

این کارناوال اولین برنامه از خیابان سسمی در آسیا است که در نمایشگاه خیابان سسمی (از 9 مارس تا 1 مه) در ترمینال 3، زیرزمین 2 اجرا می گردد که دارای منطقه های تفریحی و صحنه های محبوبی از این مجموعه تلویزیونی دوست داشتنی است. بچه ها همه تفریح هایی را که برای یک روز خوب لازم دارند، از بازی با اسکار گروچ گرفته تا عکس گرفتن در آشیانه پرنده بزرگ، در این نمایشگاه در اختیار دارند!

آن ها می توانند با شخصیت های خیابان سسمی به زمین بازی بادی در چانگی بروند و جست وخیز نمایند. یک سرسره با ارتفاع 4.7 متر در این زمین بازی وجود دارد که با گذشتن از موانع بادی مثل تونل ها، نردبان و یک دیوار صعود، به یک گودال بزرگ پر از توپ های رنگی منتهی می گردد. این زمین بازی بادی 30 متری از تاریخ 9 مارس تا 8 آوریل در سالن خروج ترمینال 3 در دسترس است و سپس، از 25 مه تا 1 ژوئیه به ترمینال 4 منتقل می گردد.

کلکسیونی از شخصیت های خیابان سسمی در چانگی عاشق بچه ها است

علاوه بر این، بچه ها می توانند به عنوان یادگاری از زمانی که در دوست داشتنی ترین خیابان دنیا گذرانده اند، گذرنامه این منطقه را با تمبرهایی مربوط به ماجراهایی که پشت سر گذرانده اند دریافت نمایند. به غول شیرینی یاری نمایند تا راه خودش را در اطراف فرودگاه چانگی پیدا کند و امتیاز لازم برای شرکت در نمایشگاه خیابان سسمی در ماه ژوئن را به دست آورند و اگر بتوانند کل ماجراهای مربوط به این خیابان را از ماه مارس تا اکتبر پشت سر بگذارند، هدیه ویژه ای دریافت نمایند!

از تاریخ 9 مارس، در صورت حضور بچه ها در رستوران ها یا باجه اطلاعات یا خدمات مشتری در محیط های عمومی ترمینال های 1، 2، 3 و 4، کتابچه های رنگ آمیزی و برچسب هایی را از مجموعه ای از شخصیت های خیابان سسمی و شخصیت های دوست داشتنی دیگر دریافت می نمایند.

جیمز فونگ، نایب رئیس کمپانی Landed Concession در گروه فرودگاه چانگی گفت:

با استفاده از طرح ابتکاری چانگی عاشق بچه ها است، می خواهیم این فرودگاه را به مقصدی برای خرید، غذا خوردن و بازی خانواده ها تبدیل کنیم. خیابان سسمی بخش بزرگی از خاطرات دوران کودکی بسیاری از ما را تشکیل داده است و ما درس های زیادی از این شخصیت های دوست داشتنی یاد گرفتیم.

مفتخریم که با خیابان سسمی همکاری می کنیم تا فضاهای سرگرم نماینده، دلسوزانه و تعاملی برای بچه ها مان ایجاد کنیم که بعلاوه، خوشی های نوستالژیکی برای والدین آن ها به ارمغان می آورد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com

به "حضور معروف ترین خیابان دنیا در فرودگاه چانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور معروف ترین خیابان دنیا در فرودگاه چانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید